Gå til innhold

Har store pupper, og HATER det!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig å syte et sted, og jeg vet at mange har det slik. 

Jeg hater mine store pupper! De er tunge, de henger og er bare slitsomme. På sommeren er det helt jævlig og jeg svetter i alle kriker og kroker. Samboeren min roser dem som bare det, men for meg er de bare et ork. Det er umulig å finne rett bh-størrelse. Kjøper jeg en ny bh, passer den ikke lenger kort tid etter. Enten blir bh-en for stram, eller så tyter puppene ut. Jeg brukte 1000kr på to spesialbh-er i fjor, som etter to måneder var for små igjen. NÅR skal de slutte å forandre seg i størrelse!? Og når skal jeg endelig finne bh-er som virkelig passer?? Nå går jeg kun i sportsbh og det ser stygt ut. Svetter noe jævlig i dem også. Jeg er direkte sint på puppene mine faktisk. 

Hvor finner dere skikkelig gode bh-er som varer? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, jeg er flat som ei pannekake (nesten) så kan ikke akkurat hjelpe deg med spørsmålene dine... Men var en ting jeg lurte på, hvor gammel er du? Kan det hende at puppene forandrer seg på grunn av vektøkning eller noe? Pupper kan forandre seg ganske mye bare ved 2-3 kg forskjell :) 

Anonymkode: 6c7f2...f82

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper da ikke hva andre synes om puppene hennes når hun ikke finner bh som passer? 

Anonymkode: d7ec7...a68

• Liker 7
Skrevet

TS, jeg foreslår at du vurderer brystreduksjon og tar kontakt med en eller flere seriøse klinikker for å komme til undersøkelse.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, tweet skrev:

Jeg trenger virkelig å syte et sted, og jeg vet at mange har det slik. 

Jeg hater mine store pupper! De er tunge, de henger og er bare slitsomme. På sommeren er det helt jævlig og jeg svetter i alle kriker og kroker. Samboeren min roser dem som bare det, men for meg er de bare et ork. Det er umulig å finne rett bh-størrelse. Kjøper jeg en ny bh, passer den ikke lenger kort tid etter. Enten blir bh-en for stram, eller så tyter puppene ut. Jeg brukte 1000kr på to spesialbh-er i fjor, som etter to måneder var for små igjen. NÅR skal de slutte å forandre seg i størrelse!? Og når skal jeg endelig finne bh-er som virkelig passer?? Nå går jeg kun i sportsbh og det ser stygt ut. Svetter noe jævlig i dem også. Jeg er direkte sint på puppene mine faktisk. 

Hvor finner dere skikkelig gode bh-er som varer? 

Pupper er for det meste fett og kjertler. Med andre ord, er du tung ellers også? Pupper er det første som forsvinner når man slanker seg. Jeg vil ikke oppfordre til slanking, men om du f.eks skal søke om brystreduksjon (kirurgi) ber de deg ofte om å slanke deg litt først, om du er overvektig. Er du normalvektig ser de fort at puppene sliter på nakke og skuldre. 

Ikke bry deg med hva kjæresten din sier. Mannfolk syns ofte at store pupper er bare deilig. Men det er ikke de som må gå rundt og bære på dem.

Be legen sende henvisning om brystreduksjonskirurgi for å få gjort noe med saken.

Anonymkode: e0c71...0ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til det problemet ja.. jeg vurderer selv å ta brystreduksjon.

Jeg kjøper kun bh-er på Cubus, de er de eneste som passer min fasong. Bruker str 85F.

Anonymkode: b1254...40a

• Liker 1
Gjest 82girl
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner til det problemet ja.. jeg vurderer selv å ta brystreduksjon.

Jeg kjøper kun bh-er på Cubus, de er de eneste som passer min fasong. Bruker str 85F.

Anonymkode: b1254...40a

Ikke noe å vurdere engang, ta kontakt med fastlegen imårra:) hadde 75 F, tok en brystreduksjon for 2 uker siden, å blir nok ALDRI å angre på det. Angrer mer på at jeg ikke har gjort det før

Skrevet
Den 6. juni 2016 at 1.51, AnonymBruker skrev:

Beklager, jeg er flat som ei pannekake (nesten) så kan ikke akkurat hjelpe deg med spørsmålene dine... Men var en ting jeg lurte på, hvor gammel er du? Kan det hende at puppene forandrer seg på grunn av vektøkning eller noe? Pupper kan forandre seg ganske mye bare ved 2-3 kg forskjell :) 

Anonymkode: 6c7f2...f82

Lyst på litt av mine? :P 

Jeg er 22 :) når sant skal sies, så har jeg alltid hatt en jojovekt, men jeg er langt fra overvektig. Går opp og ned et par kilo stadig, så det er ikke veldig rart at størrelsen forandret seg også. Men utrolig irriterende! 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pupper er for det meste fett og kjertler. Med andre ord, er du tung ellers også? Pupper er det første som forsvinner når man slanker seg. Jeg vil ikke oppfordre til slanking, men om du f.eks skal søke om brystreduksjon (kirurgi) ber de deg ofte om å slanke deg litt først, om du er overvektig. Er du normalvektig ser de fort at puppene sliter på nakke og skuldre. 

Ikke bry deg med hva kjæresten din sier. Mannfolk syns ofte at store pupper er bare deilig. Men det er ikke de som må gå rundt og bære på dem.

Be legen sende henvisning om brystreduksjonskirurgi for å få gjort noe med saken.

Anonymkode: e0c71...0ef

Jeg er ikke tung ellers, nei. Men som nevnt over, så er vekten min ustabil og puppenes størrelse likeså. 

Det som er greia, er at det virker som de rundt meg ikke ser det jeg ser. Puppene mine er ikke GIGANTISKE, men de er stor i forhold til resten av kroppen min og plager meg skikkelig. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, tweet skrev:

Jeg er ikke tung ellers, nei. Men som nevnt over, så er vekten min ustabil og puppenes størrelse likeså. 

Det som er greia, er at det virker som de rundt meg ikke ser det jeg ser. Puppene mine er ikke GIGANTISKE, men de er stor i forhold til resten av kroppen min og plager meg skikkelig. 

Samme problem selv. Vurdere brystreduskjon med silikon for å få den formen jeg ønsker. :( Lei vondt i rygg, nakke, være svett, aldri finne riktig BH, at de henger... Alt :(

Anonymkode: 3c5d9...4fc

Skrevet

Føler med deg... Mine er ikke gigantiske, men de er svære nok til at jeg ofte ser overvektig ut :P Å kjøpe spesialbh gjør jeg ikke lenger siden de går opp og ned i vekt hele tiden. Det som er aller mest irriterende at jeg må ha størrelse 44/46 til puppeområdet når resten av kroppen er strl 40 :fnise: Jeg har kjøpt masse bh'er fra Primark i alle mulige størrelser slik at jeg har noe ekstra liggende til neste gang puppene forandrer seg. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, tweet skrev:

Puppene mine er ikke GIGANTISKE, men de er stor i forhold til resten av kroppen min og plager meg skikkelig. 

Samme her! Irriterende! 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg hadde så store problemer med rygg og skuldre pga sine pupper, og hun fikk vel dekket reduksjon om jeg ikke husker feil. Hun har aldri vært glad for sine, før hun fikk dem redusert. Hun ventet til hun var ferdig med barn og amming da (det var visst ett mareritt når de ble større i den tiden). Men nå er hun veldig fornøyd og skuldre og rygg er bra igjen. Hun er ikke så krumbøyd i øvre del av rygg lenger heller. 

Dette går på helsa løs noen ganger, så sjekk med legen din. 

Anonymkode: 8056f...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt, ts. Jeg har tatt brystreduksjon (fikk det dekket), jeg er 161 cm, 59 kg og hadde G-cup. En ting var at brystene var enorme i forhold til kroppen, men det verste var nesten hvor lite forståelse jeg fikk fra de i rundt meg når jeg klagde over brystene. De fleste mente nemlig det var et luksusproblem, jeg synes ikke det å konstant ha vondt i hode, skuldre og nakke for et luksusproblem. Uansett om jeg gikk ned i vekt så ble i brystene mine ikke mindre, jeg hadde problemer med å finne klær som passet eller som ikke fikk meg til å se vulgær ut. Jeg ble rett og slett deprimert.

En brystreduksjon er et stor inngrep, så det bør være godt gjennomtenkt. Men, jeg har aldri angret. Jeg har nå en B-cup og er strålende fornøyd. Nå skal det sies at jeg ble operert et drøyt år etter jeg fikk mitt første barn, var ferdig å amme og hadde ikke planer om flere barn. Men, jeg tenker som så at man mister muligheten til å amme eller vil få redusert melkeproduksjon, så er vel egentlig ikke det krise. Finnes mange som ikke er brystreduserte som heller ikke kan amme, det er ingen skam å måtte gi barnet flaske. Men, dette er uansett noe man bør tenke over før man evt. operer seg. 

Anonymkode: 57366...c40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 80 j og vurderer reduksjon når jeg er ferdig med unger

Anonymkode: 0aedf...7aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...