Gjest Madam Felle Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 hvor mye lommepenger behøver en familie på fem, i to uker i Bulgaria? Har hørt det skal være billigere der, enn andre steder. Men hvor mye billigere er det? Hvordan er prisene i forhold til Kroatia?
Milo Minderbinder Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Det spørs litt hvor dere skal. Hvis dere reiser til de steder som baserer seg på turisme, vil prisene være merkbart høyere enn ellers i landet; merkbart, men ikke enormt mye høyere. Min første innskytelse når jeg så ditt spørsmål var å svare noe i retning av "ta med dere som om dere skal til Hellas eller Spania, og bli positivt overrasket", og dette er i bunn og grunn ikke langt fra sannheten. Vanskelig å svare, egentlig, når du er ute etter eksate beløp. La meg se... legg deg på noe sånn som et prinsipp som sier at dersom to stykker har ordnet seg med boplass i bulgaria, vil de ha rom for daglige luksus-utskeielser + at de kjøper ting som de liker dann og vann, i tre uker for circa 15 000 norske kroner - sannsynligvis greier de seg fint med mindre.
Elze Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 Det er i hvert fall billigere enn i Kroatia! Jeg har riktignok ikke vært ved kysten, hvis det er dit dere skal, men i Sofia og ellers i landet var det billig, mye billigere enn i Kroatia.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Tusen takk for svar. Det blir nok til at vi tar med lommepenger, som om vi skal til spania eller hellas. Alltid greit å ha litt å kose seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå