Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruk skjeggtrimmer! Trimm det og hold det kort.  Mannen min er 38 og det er de to siste årene at det har fått fylde så håpet er ikke ute. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 7.6.2016 den 1.13, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Skrevet

Jeg ville prøvd trimming. Hår har forskjellige vekst stadier, så om du barberer alt hver gang du venter på å se hvor "tykk" skjeggvekst du har vil du såklart tenke at du har dårlig skjeggvekst. Alle hårene vokser ikke samtidig, og er ikke i samme stadie og derfor vil en god del av skjegget ditt ikke ha kommet frem hver gang du barberer deg. Du ser fortere hvor tykk skjeggvekst du egentlig har hvis du trimmer. Ville altså droppet barberhøvelen (bortsett fra på de stedene du ikke vil ha skjegg) og heller holdt på med en trimmer en periode slik at du kan se hvordan det utarter seg da.

Skrevet
17 timer siden, mann_86 skrev:

Jeg tror jeg er generelt underutviklet når det gjelder det fysiske. Jeg har tynne armer, ellers tynn kropp og attpåtil tragisk skjeggvekst. Jeg ser ut som en tenåring..

Jeg får ingenting på kinnene, bortsett fra litt helt inn mot ørene, barten synes ikke og dette er det lengste jeg får på haka (iallefall lengste jeg har giddet å spare). Er det ikke bare et nitrist syn?

Snapshot_20160606.JPG

Kjære deg. Jeg har lyst på krøller, håret mitt er rett og stritt som bare det, jeg gidder ikke ta permanent. Og vet du hva? Det går helt fint, jeg har overlevd uten krøller i over 30 år. Er helt sikkert på at du kommer til å overleve uten skjegg. Ut fra bildet har du heller ikke behov for skjegget som avledningsmanøver. Godta at du ikke er skjeggtypen og barber deg. Hvis du fremdeles ikke er overbevist, finnes det jo løsskjegg. Synes spesielt de med pappnese og briller er fjonge:fnise:

Skrevet (endret)

..

Endret av mann_86
Skrevet (endret)

..

Endret av mann_86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...