AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Er jeg unormal? Hvor enn jeg snur meg ser jeg lettkledde sexy kvinner i sommervarmen. Og jeg drømmer og fantaserer om å knulle dem alle. Jeg kan feks sitte på T-banen, se en jente som står foran meg i hotpants og jeg kan spesifikt drømme om å knulle henne i rumpehullet. Høres dette voldsomt ut? Jo flere lettkledde kvinner jeg ser ute nå jo mer fantaserer jeg. Anonymkode: dc7ae...102 2
frk91 Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Har ikke lagt merke til dette..Men så bor jeg i Nord-Norge der vi enda ikke har sluttet å bruke vinter-trusa vår. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er motsatt. Jeg liker menn med klær, synes menn som sprader rundt i nesten ingenting er turnoff, men det har selvsagt noe å si hvordan han ellers ser ut. Men mystikk tiltrekker meg, ikke de som viser alt... Anonymkode: 1e55e...b02 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Ja det syns jeg var litt voldsomt hahah. Anonymkode: 2eaaf...da5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Men er det et problem? For om du bare nyter synet og fantaserer er det jo greit og da spiller det vel ingen rolle om du er normal eller ikke?om du ikke er en av de ekkel som glor og er creapy da, for da burde du skjerpe deg! Anonymkode: cdecb...576 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Den 6.6.2016 at 22.20, AnonymBruker skrev: Men er det et problem? For om du bare nyter synet og fantaserer er det jo greit og da spiller det vel ingen rolle om du er normal eller ikke?om du ikke er en av de ekkel som glor og er creapy da, for da burde du skjerpe deg! Anonymkode: cdecb...576 Jeg kan glo godt nedi en puppesprekk. Er det ille? Anonymkode: dc7ae...102
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 8 minutter siden, frk91 skrev: Har ikke lagt merke til dette..Men så bor jeg i Nord-Norge der vi enda ikke har sluttet å bruke vinter-trusa vår. Samme her. De er galen de som går ute i hot pants i været her nord! Anonymkode: 7727e...c28 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan glo godt nedi en puppesprekk. Er det ille? Anonymkode: dc7ae...102 Ja. En liten titt er ok, men så drar man til seg blikket. Anonymkode: d9d6f...b3c
Katten.2.0 Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Går sikkert over i det du kommer deg ut av puberteten. 7
Nowayback Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Jepp, masse uoppnåelige jenter som viser hud der ute for tiden. Man føler seg jo som en fattiggutt som kommer inn i butikken med null kroner i lomma og har lyst på alskens godterier, men har ikke råd og bare går inn i butikken for å "sjeske".. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jeg unormal? Hvor enn jeg snur meg ser jeg lettkledde sexy kvinner i sommervarmen. Og jeg drømmer og fantaserer om å knulle dem alle. Jeg kan feks sitte på T-banen, se en jente som står foran meg i hotpants og jeg kan spesifikt drømme om å knulle henne i rumpehullet. Høres dette voldsomt ut? Jo flere lettkledde kvinner jeg ser ute nå jo mer fantaserer jeg. Anonymkode: dc7ae...102 Det jeg stiller spørsmålstegn ved er all denne seksuelle brautinga di når noen i følge dere er pedofile. da hadde jeg spart meg. Anonymkode: 358ab...7ee
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Awww. Og ingen som vil la deg gjøre det med dem. Usjameg. Anonymkode: 037a6...f83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå