Gå til innhold

Når blir dere venner på fb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har truffet hverandre i to mnd, noen overnattinger, er ute offentlig på kino, restaurant, bowling, park, bading, tur, handle osv. Men ikke truffet hverandres venner, og tror ikke hans venner vet særlig om meg, ringer telefonen sier han at han har besøk av ei venninne f.eks..

Er det rart at vi ikke er venner på facebook? Min venninne reagerer på det. Men ingen av oss har tatt initiativ til å bli det, eller prate om det egentlig. Og egentlig er jeg like glad da en av mine kollegaer er i hans vennegjeng, og hvis vi blir venner, tenker jeg at spørsmålet kommer opp hvordan vi kjenner hverandre, og hvis det ikke funker at det kan bli kleint ift kollega. Overreagerer jeg? Han har heller ikke sende meg noen forespørsel eller nevnt facebook.

Vi er 27 og 32/33. 

Samtidig var vi og tok noen pils , hvor noen mer perifere venner satt i nærheten, og vi holdt hender, strøk på hverandre osv. Og han har overnatta hos meg noen ganger etter byturer, hvor en kompis eller sånn har henta han hos meg dagen derpå.. 

Han har også lagt opp en åpen invitasjon til at jeg kan besøke han alt jeg vil i sommer, da han har sommerhus i Sverige og er der hele ferien. 

Så det er jo litt halvseriøst, men er ikke kjærester. 

Når blir dere facebook venner ? 

Anonymkode: 1ef65...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter første eller andre date. Jeg liker å bruke messenger for å holde kontakten, så da har jeg lagt til eller blitt lagt til stort sett etter første date. Har også blitt venner med folk jeg har pratet med på Tinder før vi har møttes.

Anonymkode: 9a976...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forskjellig. En fyr fra Tinder ble jeg venner med der før vi hadde møttes. En annen la meg til etter første daten. Nå har jeg datet en fyr i 2 måneder uten at noen av oss har tatt initiativ til å adde på Facebook. Jeg syntes det er like greit, så slipper jeg den der "shit, hvem er hun jenta han la til nå" osv. :P Blir det noe seriøst så blir man jo venner på Face på et tidspunkt. 

Anonymkode: f6298...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig, samme med telefonnummer. Hvis hun synes det er teit å snakke over Tinder, er det helt greit for meg å flytte det over på Facebook allerede i første samtale. Andre har jeg kontakt med kun på Tinder i ukevis, også etter å ha møttes. Har nesten sluttet å utveksle telefonnummer, synes omtrent alle andre plattformer er bedre å kommunisere på.

Litt pussig, forøvrig, omtrent alle utlendinger jeg kommer i kontakt med spør om Whatsapp. Tror aldri jeg har hørt om en nordkvinne som bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et vennepar som har vært sammen i over et år og de har fortsatt ikke hverandre på FB.

Anonymkode: 37915...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter første gang vi traff hverandre, søkte han meg opp og la meg til. 

Kan du ikke bare sende en request? 

Anonymkode: e0a86...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var over datingen og ble kjærester; 2-3 måneder.

Det samme med eksen.

Har ingen interesse av å ha menn jeg har datet på vennelisten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjellig... Han jeg treffer nå ble jeg venn med på fb etter første date, mens andre jeg har datet har jeg aldri hatt på fb. 

Snap er noe annet da, bruker det mer enn fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg foretrekker å ikke være venn med menn jeg dater i begynnelsen. Det er spennende å bli kjent med hverandre på "gamlemåten" og ikke vite alt om dem med en gang. Man kan fortelle om opplevelser, folk man kjenner, steder man har vært osv. uten at den andre allerede vet om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...