Gå til innhold

Letteste måten å ta selvmord på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 17 år gammel jente som fyller atten nå straks. Jeg har vurdert og prøvd å ta mitt eget liv i fem år nå, uten lykke. Ingen vet det. Går til psykolog, men hun mener at jeg bare har hatt litt vinterdepresjoner pga mørketiden i finnmark. Nå så går jeg dit en gang i måneden, og det hjelper absolutt ingenting. Jeg vil jo helt egentlig ikke dø, men jeg vil ha det bedre, noe som ikke kommer til å skje.

 

Prøver ikke å se etter sympati eller noe, jeg vil bare konkrete svar her. Se på det som at du hjelper en tapt sjel, ikke noe annet.

Anonymkode: 965a0...bca

 

Ryddet selvmordmetoder.

Alice i Eventyrland, mod

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!
Alice i Eventyrland, mod

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...