AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg har gruet meg i mange ÅR for å ta denne lappen.. Så fikk jeg endelig mannet meg opp og har tatt alle de obligatoriske timene.. Neste uke har jeg oppkjøring.. Og jeg gruer meg så sinnssykt. Dette er tannlegen x 10.. Flere som har det på denne måten? Jeg lurte på om noen hadde noen tips til meg på oppkjøringdagen.. Hva jeg ikke må glemme, så tips og triks.. Jeg skal kjøre opp på Lillestrøm.. Er takknemlig for alle gode råd!! Anonymkode: fe658...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 6. juni 2016 #2 Del Skrevet 6. juni 2016 Det de fleste stryker på er ikke det at de har henger på, men sånne ting de hadde strøket på hadde det vært vanlig oppkjøring. Altså typisk å ikke overholde vikeplikt, fartsgrense og sånn. Husk, du er ikke særlig mye større (kun litt lengre) med en henger, ikke nødvendig å ligge midt i veien og ta for store svinger (slik lastebiler gjør) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Del Skrevet 6. juni 2016 19 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Det de fleste stryker på er ikke det at de har henger på, men sånne ting de hadde strøket på hadde det vært vanlig oppkjøring. Altså typisk å ikke overholde vikeplikt, fartsgrense og sånn. Husk, du er ikke særlig mye større (kun litt lengre) med en henger, ikke nødvendig å ligge midt i veien og ta for store svinger (slik lastebiler gjør) Takk for svar. Det er akkurat sånne ting jeg er redd for.. Har jo kjørt i mange år, men akkurat i slike settinger blir jeg så nervøs at jeg er redd for å gjøre slike banale feil man ellers gjør... Jeg gleder meg så fryktelig til det er over.. Rygging går "ganske" greit, men er redd sensor setter meg i en situasjon hvor jeg blir stresset og gjør 100 feil... Får jo nesten ikke sove ... Anonymkode: fe658...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 6. juni 2016 #4 Del Skrevet 6. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Det er akkurat sånne ting jeg er redd for.. Har jo kjørt i mange år, men akkurat i slike settinger blir jeg så nervøs at jeg er redd for å gjøre slike banale feil man ellers gjør... Jeg gleder meg så fryktelig til det er over.. Rygging går "ganske" greit, men er redd sensor setter meg i en situasjon hvor jeg blir stresset og gjør 100 feil... Får jo nesten ikke sove ... Anonymkode: fe658...285 Jeg håper du får en OK sensor, krysser fingrene for deg. Og sånn ellers, bare bruk litt tid, og kanskje tenk litt ekstra når du kjører opp. Hvis du da gjør feil, kan du prøve å være klar over det du gjorde og innrømme feilene Men det går så bra så! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 6. juni 2016 #5 Del Skrevet 6. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gruet meg i mange ÅR for å ta denne lappen.. Så fikk jeg endelig mannet meg opp og har tatt alle de obligatoriske timene.. Neste uke har jeg oppkjøring.. Og jeg gruer meg så sinnssykt. Dette er tannlegen x 10.. Flere som har det på denne måten? Jeg lurte på om noen hadde noen tips til meg på oppkjøringdagen.. Hva jeg ikke må glemme, så tips og triks.. Jeg skal kjøre opp på Lillestrøm.. Er takknemlig for alle gode råd!! Anonymkode: fe658...285 Bare husk å jage sensor ut og se etter at det er klart bak henger når du skal rygge, da går det så fint atte Alt det andre har du inn fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå