Gå til innhold

Svetter under puppene.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stadig fuktig og svett under puppene. Jeg har ganske store pupper.

BH`ene mine lukter neste litt tåfis mot slutten av dagen, og fuktig hud er jo ikke bra.

Har noen råd til meg?

Anonymkode: c2d2e...20a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deodorant eller talkum?

Anonymkode: 274a8...78c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er BH-ene dine i syntetisk materiale?

Finnes det BH-er i pustende materialer som lar fuktigheten komme ut, som du kunne brukt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en god pustende sportsbh kan løse problemet for deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til problemet :P Slitsomt i denne varmen!!

Anonymkode: e99aa...54f

AnonymBruker
Skrevet

s

Anonymkode: 0f892...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne lett få svette under puppene før, men fant løsningen da en blogger hadde er innlegg om at man kunne bruke babypudder. Det fungerer så bra. Når det har begynt å bli litt svett, pudrer jeg litt, og da blir det helt tørt og mykt. Helt topp!

Anonymkode: 0f892...bc7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Glem alle de andre tipsene, og bruk heller Stop 24 eller annen aluminiumklorid. Det gjør deg helt tørr. :) 

Anonymkode: d8753...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en BH som passer, eller slank deg. 

Anonymkode: f7361...d82

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glem alle de andre tipsene, og bruk heller Stop 24 eller annen aluminiumklorid. Det gjør deg helt tørr. :) 

Anonymkode: d8753...8ee

Helt enig! Det bruker jeg også og har ikke problemer med fuktighet der lenger. Bruker en mikroskopisk mengde i hårfestet og på overleppa på veldig varme dager. 

Anonymkode: c7d44...783

AnonymBruker
Skrevet

-også. Glemte jeg å tilføye. 

Anonymkode: c7d44...783

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke samme problemet, men dette bruker i hvert fall jeg mot svette under armene, og det fungerer supert.

1. Yerka eller Aluminiumklorid 25%. Dette er kraftige antiperspiranter som er veldig effektive. Tas på om kvelden og vaskes bort neste morgen. Kan svi litt. Yerka fås kjøpt blant annet på Cubus parfymeavdeling og Vita, Aluminiumklorid 25% fås kjøpt på vanlige apotek.

2. Bruk talkum. Jeg bruker det under armene når jeg ikke vil bruke vanlig deo, samt i sko og sandaler om sommeren. Ganske effektivt på å holde områder tørt.

Anonymkode: c3a9f...596

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en BH som passer, eller slank deg. 

Anonymkode: f7361...d82

Der var det visst en som trenger å lære litt om pupper! Fra scratch!!! :skratte: 

Anonymkode: c2d2e...20a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Et billigtips er å bruke potetmel. Det har samme effekt som talkum. Vi brukte det på det mest brystfagre damene på sykehjemmet om sommeren.

Anonymkode: ae98c...52c

Gjest Glidelås
Skrevet

Og jeg svetter mellom puppene. Det renner, liksom. Får alltid svettemerker der når det er varmt. Gah.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst?? Ingen som har foreslått pudder? Bruker selv babypudder under puppene,og det fungerer veldig bra. :) I denne varmen er det essensielt for meg for ikke å måtte skifte klær hver halvtime. :P

Anonymkode: 49dbd...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?? Ingen som har foreslått pudder? Bruker selv babypudder under puppene,og det fungerer veldig bra. :) I denne varmen er det essensielt for meg for ikke å måtte skifte klær hver halvtime. :P

Anonymkode: 49dbd...242

Det hjelper hvis du faktisk leser tråden. 

Anonymkode: a03b2...4c7

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...