Gå til innhold

Del din historie om needy dates her

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har truffet mange needy typer. Får ennå meldinger av menn jeg datet for hundre år siden. Skjønner ikke hvorfor.

Anonymkode: c8172...b1b

Hei. hvordan var det å leve for 100 år siden, jeg spør fordi jeg har kommet opp i historie i eksamen, hadde vært fint med en levende intervju her hvis det går greit?:)

Anonymkode: efc1b...1a4

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

han kunne høre skjønnheten min bruse igjennom røret.

Anonymkode: e873c...845

:laugh:

Anonymkode: 58673...d9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. hvordan var det å leve for 100 år siden, jeg spør fordi jeg har kommet opp i historie i eksamen, hadde vært fint med en levende intervju her hvis det går greit?:)

Anonymkode: efc1b...1a4

Da var det første verdenskrig, men jeg merket ikke noe til det for jeg bodde i Norge. Det fantes ikke mobil og pc, da.... Noe mer du lurte på? :);) 

Anonymkode: c8172...b1b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en eks som var needy eller et eller annet annet..ikke så ekstrem som andre her, men nok til at jeg grøsser ved tanken. Hvis han la seg i sengen før meg, kan jeg love at det var ikke madrassen jeg traff når jeg la meg ned i sengen selvom han lå 1,5 meter fra meg 0,1 sekund tidligere. Ikke snakk om å få lagt seg til rette i sengen eller få litt space nei...når vi var på badet og pusset tennene stod han en halv meter fra meg og stirret meg dypt inn i øynene heeeele tiden, utrolig ubehagelig, så jeg prøvde å pusse tennene etter han en gang, men han stod der jo og pusset for harde livet til jeg tilslutt kom inn etter 10 min. En gang jeg stelte meg på badet og åpnet baddøren på gløtt for å få litt kald luft inn var han i døråpningen nesten før jeg hadde fått åpnet den..Stod igjen og stirret meg i senk mens jeg pusset tennene. Dersom vi var ute blant folk gikk han opp i meg hele tiden, skulle ikke trodd at fyren hadde noen intimgrenser... Krevde hele tiden å få vite hva planer jeg hadde - ene gangen spurte han 4 ganger på rad i SMS'er om hva jeg hadde gjort den ene dagen. Jeg unnlot å svare på akkurat det, men svarte på alt annet han skrev og spurte om, men uansett så stilte han det spørsmålet. 

Det var nok mer han gjorde i tillegg som gjorde at jeg ble så kvalt, og jeg avsluttet det hele etter 2 mnd. Da spurte han meg 50 ganger om jeg ikke ville ha ham i livet mitt som kjæreste...........ja, for dét fikk meg jo til å endre mening 10 min etter at jeg dumpet deg 😵🔫

• Liker 4
Gjest 12flo
Skrevet
Den 6.6.2016 at 18.12, EpleDrue skrev:

Hun bodde langt unna. Det var vårt første møte, husker det tok meg 9 timer en vei. Ble ganske spontan tur, dro bort, var noen timer med henne før jeg igjen satte meg bak rattet og begynte på bilturen hjem. Hun smset meg så snart hun ikke lenger kunne se bilen. Dersom jeg ikke svarte like kjapt som henne på en sms, ringte hun meg. Etter 5 timer klarte jeg endelig å si at nå måtte jeg fokusere litt på bilturen hjem, og ville slappe av med musikk. Kunne gi beskjed når jeg var kommet hjem. Slo av mobiltelefonen før jeg fikk svar fra henne. Når jeg omsider kom hjem, sliten og trøtt, hadde jeg 28 ubesvarte anrop, 51 tekstmeldinger som inneholdt "????" eller ":):):):) / :(:(:(:(". Det var siste gang jeg snakket med henne.

Oi! Det var jo ekstremt!

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke noen like historier fra meg selv. Men en veninne av meg hadde en helt sykt needy fyr etter seg som konstant tekstet henne, skrev lange klisjete dikt til henne og skulle vite hva hun gjorde til en hver tid. Alt dette var etter en ONS 

AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive en rask en før jeg tar kvelden. Var på venninnedate på andre kanten av landet da en kjekk, ung mann spør om han og kameraten kan slå seg ned. Jeg ble happy og det ble en date med han istedet. Etter typ 5 min begynner han å overøse meg med komplimenter, han hadde aldri møtt noen som var så pen og samtidig så gammeldags og uskyldig (hvilket jeg ikke er). Vi kommer i snakk med andre menn og det liker han dårlig. Han tar tak i venninnen min og regelrett surmuler om hvordan andre menn er som ulver rundt meg, og dette må han stoppe!

Så danser jeg litt med han, og vi går ut for å ta en røyk. Da stopper han alle som går forbi og spør om jeg ikke er den peneste de har sett, og når enkelte sier seg enig blir han kjempestolt og holder hardt rundt meg. Jeg føler meg kvalt og skravler heller litt med dørvakten, vi diskuterer en morsom serviett jeg holder i hånden, og da kommer denne unge mannen stormende inn og river den ut av hånda mi og drar meg vekk fra dørvakten. I følge venninna mi hadde han stått og knurra(!) mens han så mot meg og dørvakten. 

Han tar hendene mine og sier han skal flytte til dit jeg bor, han driter i jobben og alt som hører med, og begynner å kryssforhøre meg om hvordan jobbtilbudene er der i forhold til hans utdanning og om dette kunne gått seg til. Da stakk jeg.. 

Anonymkode: 58a0c...ef6

• Liker 9
Skrevet

Ryddet vekk avsporinger.

pinar, mod. 

Skrevet

En jeg rotet litt med for 2 år siden var veldig needy og intens. Det var koselig i starten, men etterhvert ble det bare turn off og masete. 

Han sendte ofte meldinger om hva jeg styrte med og sånn. Greit nok det, men etter han hadde vært på besøk hos meg, så kom han ofte uanmeldt på besøk. 15 min etter jeg var kommet hjem fra skolen, så sto han på døra. Slitsomt.Jeg hater uanmeldt besøk. Jeg liker bedre at folk ringer først. Jeg prøvde hinte litt om det (var konfliktssky på den tiden ) men han tok ikke hintet. Sa jeg det passer veldig dårlig nå, så ble han bare sur. Noen ganger kom han til skolen min å. Jeg skulle hjem,  så ser jeg han står på utsiden og venter. :dry:  han ville gå med meg hele tiden. Hver dag. Jeg likte det svært dårlig. Jeg får helt noia altså. Gi meg litt space! Måtte bare si det til han. Jeg orket ikke mer. Det orket ikke han heller fordi jeg var jo så utakknemlig som ikke satt pris på han og blablabla. .. Good ridance. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...