Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det verdt å oppgradere fra Bose QC25? Blir flyvertinner og folk grinete hvis jeg bruker bluetooth på fly? Er støydempingen mye bedre?

Ser helt klart fordelen med å slippe den fordømte ledningen og søsteren min hadde sikkert digget å fått mitt QC25, hun får alltid billig søppel fra vår mor. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, amativeReflection skrev:

Er det verdt å oppgradere fra Bose QC25? Blir flyvertinner og folk grinete hvis jeg bruker bluetooth på fly? Er støydempingen mye bedre?

Ser helt klart fordelen med å slippe den fordømte ledningen og søsteren min hadde sikkert digget å fått mitt QC25, hun får alltid billig søppel fra vår mor. 

Har du testet QC25? Etter min mening er QC35 en solid oppgradering på allt. Man har trådløs i tillegg til den fantastiske støydempingsfunksjonen. Og den er forresten i en egen klasse! Har testet mange øreklokker med den funksjonen og ingen er i nærheten. Lyden og klarheten er også svært mye forbedret. Er du glad i QC25 så ville jeg anbefalt deg å oppgradere.

Anonymkode: 827e6...2a5

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet QC25? Etter min mening er QC35 en solid oppgradering på allt. Man har trådløs i tillegg til den fantastiske støydempingsfunksjonen. Og den er forresten i en egen klasse! Har testet mange øreklokker med den funksjonen og ingen er i nærheten. Lyden og klarheten er også svært mye forbedret. Er du glad i QC25 så ville jeg anbefalt deg å oppgradere.

Anonymkode: 827e6...2a5

Jeg har hatt QC25 nå i 8 måneder eller noe. Jeg flyr mye så de har vært fantastisk å ha med seg. Er støydempingen bedre på QC35 enn på QC25? Eller er det ingen merkbar forskjell?

Det eneste jeg er veldig skeptisk til er at det er oppladbare batteri, det er fryktelig kjipt når batteriet er tomt før man skal fly.

Vet du hvor mange ting man kan koble den til med bluetooth? Jeg ser mobilen og laptopene som umiddelbare kandidater. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...