AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Har vert i forhold så lenge jeg kan huske, og de jeg har hatt ett forhold til har jeg enten truffet via jobb eller venner. Nå er jeg singel,har barn.. Ønsker såklart å finne "drømmemannen", men innser at tidene da de fallt ned i fanget på meg er forbi. jeg syns det er pinlig å lage en profil med bilde på match. Redd for at andre skal se jeg er der inne, at jeg ikke er god nok til å finne en i den "virkelige verden". Redd for å "utlevere ungene", "mor var desperat fant ny mann på nett", uff. Innser at det er jeg som har ett problem her altså. Noen andre med barn, som har råd ang nettdating? Har dere funnet noen? Eller bortkastet tid? Anonymkode: b887a...4d8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Jøss, er der fremdeles noen som tenker på den måten altså? Anonymkode: 424c8...7f5 7
Ardenus Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Før var nettdateing tabu omtrent, nå er det sosialt akseptert og det er jo bra Hva med å ikke legge ut bilder der du kan bli kjent igjen, heller sende bilde privat hvis dere blir bedre kjent ? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 6 timer siden, Ardenus skrev: Før var nettdateing tabu omtrent, nå er det sosialt akseptert og det er jo bra Hva med å ikke legge ut bilder der du kan bli kjent igjen, heller sende bilde privat hvis dere blir bedre kjent ? Ingen er interessert i en profil uten bilde. Anonymkode: 424c8...7f5 3
Okapi Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen er interessert i en profil uten bilde. Anonymkode: 424c8...7f5 Som kvinne vil man nok fortsatt få meldinger uten meldinger uten bilde, men setter en femmer på at de kommer fra menn hun neppe vil bli kjent med. 2
draug 75 Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Du vet, hvis de ser deg inne på nettdatingsiten, så er de sjøl der.... Så da er de like gode. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, draug 75 skrev: Du vet, hvis de ser deg inne på nettdatingsiten, så er de sjøl der.... Så da er de like gode. Klar over det, men redd for at kolleger og evt pasienter finner meg der inne. Blir så sårbar om du skjønner 😥. Syns det heller ikke er gøy at barnefar(som har ny dame) sine kompiser finner meg der. Arg. Men får vel bite i det aure eplet å legge ut bilde🤔 Anonymkode: b887a...4d8 1
draug 75 Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klar over det, men redd for at kolleger og evt pasienter finner meg der inne. Blir så sårbar om du skjønner 😥. Syns det heller ikke er gøy at barnefar(som har ny dame) sine kompiser finner meg der. Arg. Men får vel bite i det aure eplet å legge ut bilde🤔 Anonymkode: b887a...4d8 Si det slik: du åpner alle arenaer for å finne noen ny. Det er helt legitimt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Jeg fant mannen min på sukker, og synes ikke det er noe pinlig. Det er da helt normalt å nettdate? Det var kanskje pinlig for femten år siden, men nu til dags? I min omgangskrets er det rarere å aldri ha vært på nettdating. Anonymkode: 6a8e0...10f 2
Teethgrinding Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Det er jo i seg selv flaut å bry seg om hva andre mener. Det er der den største feilen ligger i mine øyne. Hvorfor skulle det ikke være greit at det 'kommer frem' at du er på leting? Det er da helt menneskelig. Jeg har selv sett kolleger sitte på nettdating (i arbeidstiden, haha). Det er jo noe jeg tenker over. Stusser litt over at noen som er proffe i jobben liksom ikke har fått til ting ellers? Men så tar jeg meg i mine fordommer og erkjenner at livet snur om på kort tid, gjerne når det passer dårligst. Hva er bedre av å være singel og på nett enn å være alene? Hvem har tid til å race ut på byen og spandere drinker når man kommer rett fra syv timer med politiske møter? Mange i seriøse stillinger, slik kanskje TS har, mangler arenaer for å treffe andre etter jobb. Det er også et spørsmål om overskudd og tid. Dagene går faktisk jævelig fort i et hektisk urbant liv. Nettdating kan absolutt være nøkkelen. Jeg ser hvordan det er flaut, men samtidig ser jeg også hvordan det er helt tåpelig å tenke slik. Nettdating er for mange et praktisk spørsmål, ikke fordi man ikke får til livet ellers. Jeg tror de fleste anno 2016 skjønner det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå