ajarRun Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 (endret) https://i.imgur.com/ajhVpWi.gifv Endret 5. juni 2016 av amativeReflection
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Hvis det er slik elevene dine kjører, er du ikke en særlig flink lærer Anonymkode: 5b0aa...8d1
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, Evans skrev: Jobber du i barnehage? Ja, men barna jeg passer på er ganske gamle og jeg passer på dem mens de leker i et tonn tungt prosjektil som beveger seg i høy hastighet blant andre prosjektiler.
Gjest Evans Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 4 minutter siden, amativeReflection skrev: Ja, men barna jeg passer på er ganske gamle og jeg passer på dem mens de leker i et tonn tungt prosjektil som beveger seg i høy hastighet blant andre prosjektiler. Gamle barn som lærer seg å leke i tunge prosjektiler, noe som dette? De veier kanskje ikke et tonn. Kanskje heller noe som dette? Den veier i hver fall nok. Om du ikke tenker på noe som kommer ut av en slik en: Eller om du rett og slett lærer folk som snart fyller 18, eller har fylt 18 å kjøre motorisert kjøretøy. Håper på en av alternativene over!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå