AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Hei! I går var kjæresten min dritings. Han var sørpe full. Det skjer ikke ofte, og han var bare sjarmerende og morsom. Når vi kom hjem skulle vi ha sex. Vi har som regel ganske rå sex med ganske røff språkbruk, og når vi drikker blir det som regel enda røffere, også i går. Så under akten i går, blandt "hold kjeft" og "lille hore" (noe som er normalt for oss) brøt han ut "jeg skal ta deg i ræva jeg!!" Jeg er svært skeptisk til analsex og har ikke så lyst og ha det, så jeg svarte nei. Da sa han bare "jo, kom igjen da" så snudde han meg rundt å begynte å fingre meg i rumpa. Jeg lot meg jo delvis rive med av kåtskapen, selv om jeg var skeptisk, men det var ikke noe for meg så jeg gav klar beskjed om at rumpa var "no go" og vi fortsatte med "vanlig" sex. Dette husker min kjære ingenting av. Når vi har snakket om analsex før har vi vært helt enige om at det virker ekkelt og smertefullt og ikke noe for oss. Ble derfor litt paff i går kveld. I dag når jeg fortalte han det, ble han skikkelig flau og beklaget oppførselen sin. Sa til han at dersom han egentlig hadde lyst til det var det helt ok, og jeg var åpen for smålig eksperimentering i edru tilstand dersom han ønsket - men det nektet han sterkt for. Men han hadde jo pult meg i rumpa i går hvis jeg hadde latt han. Dette betyr egentlig ingenting, jeg ble bare liggende å tenke på det... Noen ideer og innspill? Anonymkode: 011d4...3b4
Gjest Vause Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Man sier mye rart i fylla og finner på mye rart også. Har han sagt i edru tilstand at han ikke vil ha analsex så vil han nok ikke ha det heller.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Jeg hadde også jævlig lyst å prøve analsex, men angra noe inn i helvete da dama spente på seg et dildo-belte 😲 Anonymkode: 3cc63...dad 6
Ardenus Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Høres ut som at han hadde lyst ja, men hvis dere gjennomfører det, så husk forspill, veldig forsiktig og stopp hvis det virker for vondt, for det skal ikke være vondt hvis man gjør det riktig. Analsex kan være veldig godt, eller det kan dessverre være jævlig vondt.
Paeonia Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Enig med Badass. Når du sier at du er med på å teste ut i edru tilstand er det ingen grunn for han å lyve om at han ikke vil 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Jeg ville dumpet han. Han virker ikke ærlig og oppriktig. Tenk på alt annet han kan lyve om. Han respekterer egentlig ikke din beslutning om å ikke ha analsex, han venter bare på det rette øyeblikket for å presse den inn bak på deg. Anonymkode: ffccf...ff4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Jeg tror han vil ha det, men ikke tør å si det, kanskje fordi han vet du ikke vil og ikke vil "presse". Hadde han ikke hatt lyst så hadde han ikke sagt det i fylla. Anonymkode: 066c7...5b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå