Gå til innhold

Bursdagsgave til ny kjæreste


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal kjøpe bursdagsgave til kjæresten. Forholdet er ganske nytt, så det er uaktuelt med verktøy og praktiske ting..Det må være noe som er romantisk (den første gave fra meg til han). Blomster er uaktuelt, han bruker ikke så mye smykker og sånt..og cd plater kjøper han når han vil. En middag for to ville vært perfekt, men det blir dessverre en stund til vil ser hverandre...Så hva i all verden kjøper man til sin kjære på dette stadiet?? (Alder: 37)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ja et bilde er fint, men kanskje litt lite? du kan jo og evt lage et gavekort til han med massasje, en bra middag og slike ting.. bare å være kreativ.. selvom menn egentlig skal være så tøffe, så syns de det er veldig stas med sånne søte jentegaver, selvom de må le litt av det foran kompiser og ikke helt kan vise det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, har tenkt på et bilde av oss. Men det blir isåfall en liten tilleggspresang. Skulle hatt noe mer også. Som sagt en middag eller en reise skal han få engang, men akkurat nå er avstanden lang mellom oss pga jobb. Når vi får være skikkelig sammen kan dette være en fin gave, men akkurat nå trenger jeg en ting...som er romatisk og litt søtt:-) Kunne gjerne vært noe hos gullsmeden også, men liker ikke så mye dilldall på menn. Tenkte på slipsnål, men det er vel neppe romantisk. Blir det godlukt da?? Forslag??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi han et eller annet så han kan glede seg til dere sees igjen da? Noe du vet at minner om deg!

Ellers er det jo ikke dumt å kjøpe noe praktisk til han heller, hvis han ikke er av den superromantiske typen, skjorter, bukser, gensere osv. blir jo ofte godt mottatt.

Sykler han mye kan du kjøpe sykkelhjelm (for å si at du vil at han skal ta vare på seg selv)

Skjerf og lue (så han ikke blir forkjølet)

Fleecejakke så han kan ha noe godt og ha på seg når ikke du kan varme han.

Med litt fantasi kan de fleste gaver bli morsomme og personlige, og iallfall om du klarer å vri hilsnen på kortet (evt inni pakken) slik at han skjønner hva som er din tanke bak det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du vil gi en romantisk gave kan du booke rom på et hotel slik at det bare blir dere to i stille og rolige omgivelser. Fiks opp med litt stearinlys og sånt, da blir det toppers. Gjorde dette selv da jeg og min kjære hadde vært sammen i to mnd og det funka kjempebra!

Bilde er og en kjempefinide som tilleggsgave :wink:

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rioja i.i.

Jeg ga min kjære et godt mykt pledd som han kunne ha over seg når han lå på sofaen og jeg ikke var der...

Det syntes han var kjempekoselig! :wink:

Da hadde vi vært sammen kun en måned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøt et par sokker og boxere til han. Er han som "gutter" flest så gidder han ikke å kjøpe dette selv. Kommer alltid god med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tari ikke innlogget

Min første bursdagsgave til han (da hadde vi vært sammen i litt over 2 måneder) var bukse, genser, deodorant og parfyme i samme serie...(Emporio Armani Il tror jeg det var...begynner å bli noen år siden) han ble kjempefornøyd. Kortet var veldig romantisk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Det er vanskelig fordi du ikke vil köpe noe alt for over-ambisiöst, siden forholdet er nytt.., men likevel bra. Tenker jeg...

Jeg hadde samme "problemet" når det var jul og bursdag i ett, og vi hadde värt sammen i bare 3 mnd. Men jeg löste det ved å se etter om det var noe spesifikt han trengte. Kunne värt noe kjökken greier han selv ikke ville kjöpt, som en ekspressomaskin, foreksempel. Eller noe han selv har sagt at han vil ha eller behöver. Gutter/menn er jo praktiske, husk det. Selv om det er romantisk med dilldall, setter de nok pris på noe mer håndfast enn en kurv med små röde hjerte detaljer. Det kan du evnt gjöre i tillegg. :wink:

Iallefall. Jeg endte opp med å kjöpe en klokke til han. Noe han trengte, og som både var praktisk og fint. Noe han alltid kan bruke og som fortsatt varer...

Så! kanskje en klokke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_jeanette_*

Jeg må nesten gi deg et godt tips.. For jeg hadde det samme problemet, nytt forhold, han i Afghanistan og så bare dukket det opp =) Jeg gikk i studio og tok noen nydelige, elegante, men også litt småfrekke bilder av meg selv. Det kan man si slo ann.. Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...