Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver å snakker en del med en gutt, og for noen dager siden fikk jeg en snap ganske random der det stod: få det på! Jeg skjønte jo ikke hva han mente, og har heller ikke klart å finne det ut... Noen som vet hva han mente??

Anonymkode: 9333c...692

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få det på - Get it on?
Han er interessert i deg og vil du skal ta initiativ?

Skrevet

Du skulle spurt han direkte hva han mente med det. Jeg skjønte ikke så mye, og jeg hadde nok også tenkt tanken på at han kanskje har sendt den feil.

• Liker 1
Skrevet

9 minutter siden, lillsunshine skrev:

Du skulle spurt han direkte hva han mente med det. Jeg skjønte ikke så mye, og jeg hadde nok også tenkt tanken på at han kanskje har sendt den feil.

Neinei, nå missforstod du.. Jeg vet han ikke sendte den feil, jeg vet bare ikke hva utrykket betyr😊 Er det som var problemet..

Skrevet
Den 2.1.2016 at 11.57, jentafralandet skrev:

Vet ikke om noen fortsatt lurer, men det har med å "få seg noe" å gjøre. Hvis du snakker med en jente og kompisen kommer bort og sier "får du det på?" vil det være det samme som å spørre om dere kommer til å ha sex. 

Skrevet

"Få det på" er et uttrykk min bekjente/kompiser bruker om mye forskjellig... Kan likesågodt være å kjøre igang et vors/en fest som å "få det på" med en dame. Får ofte snaps av gutter med bilde av f.eks øl og "få det på!".

• 5 år senere...
Skrevet

Er dette et normalt uttrykk i dag? Ser tråden er gammel, men er takknemlig for forklaring da den dukket opp når jeg googlet dette da jeg ikke skjønte bæret :klo:

Anonymkode: b308d...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2016 den 17.41):

Driver å snakker en del med en gutt, og for noen dager siden fikk jeg en snap ganske random der det stod: få det på! Jeg skjønte jo ikke hva han mente, og har heller ikke klart å finne det ut... Noen som vet hva han mente??

Få det på = Call to action. 

Han vil at et eller annet skal skje. 

Anonymkode: f4332...01b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2016 den 17.41):

Altså... han er ikke tilfeldigvis fra Larvik? Og jobber i en annen by? 😅 Jeg var på date med en fyr i sommer som det ikke ble noe av med, og jeg får forskjellige versjoner av "Få det på" snapper av han daglig. Hørt uttrykket før, men han her bruker det så overstadig mye, og alltid på snap. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...