AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Hei! Når dere har avføring, har dere noen ganger perioder dere må presse hardt ut får å få ut den siste biten av bæsjen ut? Anonymkode: c69ab...bb8
Norbertine Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Alice i Eventyrland, mod
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Hemoride eller hard avføring kanskje? Spis mer fiber og drikk vann. Anonymkode: 10826...643
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Ja, det skjer av og til. jeg spiser veldig variert. Grønnsaker, frukt og korn produkter osv.. men får hard bæsj en gang i blant. Når jeg drikker mye vin kan jeg få en forferdelig myk bæsj dsgen etter. Men til vanlig er det fast bæsj som kommer lett ut. Aldri hatt noe særlig problemer med hard bæsj. Tar denne anonym hehe Anonymkode: e5f0a...202
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hemoride eller hard avføring kanskje? Spis mer fiber og drikk vann. Anonymkode: 10826...643 Jeg får jo ut all bæsjen, og de første 1-2 banan-bæsjene kommer ut. Men den aller siste biten må jeg noengang presse littegrann ekstra for å få ut. Ikke sånn 5 minutter, men må ta i litt mer Anonymkode: de456...820
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det skjer av og til. jeg spiser veldig variert. Grønnsaker, frukt og korn produkter osv.. men får hard bæsj en gang i blant. Når jeg drikker mye vin kan jeg få en forferdelig myk bæsj dsgen etter. Men til vanlig er det fast bæsj som kommer lett ut. Aldri hatt noe særlig problemer med hard bæsj. Tar denne anonym hehe Anonymkode: e5f0a...202 Av og til, hvor ofte pr uke vil du si da? Og når du sier "hard bæsj", er det sånn at du ikke får ut noenting? Anonymkode: de456...820
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Det er helt normalt å ha varierende fasthetsgrad på bæsjen. Det avhenger av hva du har spist og drukket (mye/lite fiber, mye/lite væske, koffein, etc). I tillegg spiller hormoner, trening, søvn, medisiner, mensen, etc inn. Anonymkode: 3729b...295
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt å ha varierende fasthetsgrad på bæsjen. Det avhenger av hva du har spist og drukket (mye/lite fiber, mye/lite væske, koffein, etc). I tillegg spiller hormoner, trening, søvn, medisiner, mensen, etc inn. Anonymkode: 3729b...295 Haha fasthetsgrad. Aldri hørt om :?) Anonymkode: de456...820
kaffepulver Skrevet 8. juni 2016 #10 Skrevet 8. juni 2016 Ja. Regelmessig. Jeg har all slags typer avføring hele tiden. Plutselig har jeg diare, så har jeg forstoppelse, så har jeg normal, så kommer forstoppelsen igjen, så blir det normalt, så blir det blaut. Hehe
NydeligMann Skrevet 8. juni 2016 #11 Skrevet 8. juni 2016 2 minutter siden, kaffepulver skrev: Ja. Regelmessig. Jeg har all slags typer avføring hele tiden. Plutselig har jeg diare, så har jeg forstoppelse, så har jeg normal, så kommer forstoppelsen igjen, så blir det normalt, så blir det blaut. Hehe Du er rapportert. Kvinner bæsjer ikke.
kaffepulver Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 Et øyeblikk siden, NydeligMann skrev: Du er rapportert. Kvinner bæsjer ikke. Oi sorry, glemte meg av litt her - regnbuer og glitter mente jeg!!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #13 Skrevet 8. juni 2016 Den 6.6.2016 at 14.18, AnonymBruker skrev: Haha fasthetsgrad. Aldri hørt om :?) Anonymkode: de456...820 Serr? Anonymkode: adc4e...bec
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #14 Skrevet 8. juni 2016 har IBS så hos meg er det supervariert! en dag kan alt bare renne ut og jeg føler meg så lett og fin etterpå. andre dager må jeg virkelig jobbe og sitte LENGE på do for å få ut noe, føler meg da oppblåst og ekkel i magen. prøvde vi-siblin som skal stabilisere magen men det smaker så jævel at jeg ga opp Anonymkode: d8772...3bd
Honey Dew Skrevet 8. juni 2016 #15 Skrevet 8. juni 2016 2 timer siden, NydeligMann skrev: Du er rapportert. Kvinner bæsjer ikke. Jo det gjør vi. Vi bæsjer og driter så det står oppetter både tak og vegger 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #16 Skrevet 8. juni 2016 Den 06.06.2016 at 14.06, AnonymBruker skrev: Av og til, hvor ofte pr uke vil du si da? Og når du sier "hard bæsj", er det sånn at du ikke får ut noenting? Anonymkode: de456...820 Joda jeg får det ut men det kan være litt vanskelig aldri opplevd å ha så hard bæsj at jeg ikke får det ut. Hvordan får man det ut da? Anonymkode: e5f0a...202
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå