Gå til innhold

Hvordan avføring har dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Når dere har avføring, har dere noen ganger perioder dere må presse hardt ut får å få ut den siste biten av bæsjen ut? 

Anonymkode: c69ab...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

AnonymBruker
Skrevet

Hemoride eller hard avføring kanskje? Spis mer fiber og drikk vann.

Anonymkode: 10826...643

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skjer av og til. :) jeg spiser veldig variert. Grønnsaker, frukt og korn produkter osv.. men får hard bæsj en gang i blant. Når jeg drikker mye vin kan jeg få en forferdelig myk bæsj dsgen etter.

Men til vanlig er det fast bæsj som kommer lett ut. Aldri hatt noe særlig problemer med hard bæsj. 

Tar denne anonym hehe 

Anonymkode: e5f0a...202

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hemoride eller hard avføring kanskje? Spis mer fiber og drikk vann.

Anonymkode: 10826...643

Jeg får jo ut all bæsjen, og de første 1-2 banan-bæsjene kommer ut.

Men den aller siste biten må jeg noengang presse littegrann ekstra for å få ut. Ikke sånn 5 minutter, men må ta i litt mer :)

Anonymkode: de456...820

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det skjer av og til. :) jeg spiser veldig variert. Grønnsaker, frukt og korn produkter osv.. men får hard bæsj en gang i blant. Når jeg drikker mye vin kan jeg få en forferdelig myk bæsj dsgen etter.

Men til vanlig er det fast bæsj som kommer lett ut. Aldri hatt noe særlig problemer med hard bæsj. 

Tar denne anonym hehe 

Av og til, hvor ofte pr uke vil du si da? :) Og når du sier "hard bæsj", er det sånn at du ikke får ut noenting?

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å ha varierende fasthetsgrad på bæsjen. Det avhenger av hva du har spist og drukket (mye/lite fiber, mye/lite væske, koffein, etc). I tillegg spiller hormoner, trening, søvn, medisiner, mensen, etc inn. 

Anonymkode: 3729b...295

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt å ha varierende fasthetsgrad på bæsjen. Det avhenger av hva du har spist og drukket (mye/lite fiber, mye/lite væske, koffein, etc). I tillegg spiller hormoner, trening, søvn, medisiner, mensen, etc inn. 

Anonymkode: 3729b...295

Haha fasthetsgrad. Aldri hørt om :?)

Skrevet

Avføringen min er helt bedriten.

Skrevet

Ja. Regelmessig.

Jeg har all slags typer avføring hele tiden. Plutselig har jeg diare, så har jeg forstoppelse, så har jeg normal, så kommer forstoppelsen igjen, så blir det normalt, så blir det blaut. Hehe

Skrevet
2 minutter siden, kaffepulver skrev:

Ja. Regelmessig.

Jeg har all slags typer avføring hele tiden. Plutselig har jeg diare, så har jeg forstoppelse, så har jeg normal, så kommer forstoppelsen igjen, så blir det normalt, så blir det blaut. Hehe

Du er rapportert. Kvinner bæsjer ikke.

Skrevet
Et øyeblikk siden, NydeligMann skrev:

:fnise:

Oi sorry, glemte meg av litt her - regnbuer og glitter mente jeg!! :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.6.2016 at 14.18, AnonymBruker skrev:

Haha fasthetsgrad. Aldri hørt om :?)

Serr?

Anonymkode: adc4e...bec

AnonymBruker
Skrevet

har IBS så hos meg er det supervariert! en dag kan alt bare renne ut og jeg føler meg så lett og fin etterpå. andre dager må jeg virkelig jobbe og sitte LENGE på do for å få ut noe, føler meg da oppblåst og ekkel i magen. prøvde vi-siblin som skal stabilisere magen men det smaker så jævel at jeg ga opp :P 

Anonymkode: d8772...3bd

Skrevet
2 timer siden, NydeligMann skrev:

Jo det gjør vi. Vi bæsjer og driter så det står oppetter både tak og vegger :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 06.06.2016 at 14.06, AnonymBruker skrev:

Av og til, hvor ofte pr uke vil du si da? :) Og når du sier "hard bæsj", er det sånn at du ikke får ut noenting?

Joda jeg får det ut men det kan være litt vanskelig :P aldri opplevd å ha så hard bæsj at jeg ikke får det ut. Hvordan får man det ut da? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...