AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 jeg må trykke på fn-knappen hele tiden imens jeg skriver. skal jeg skrive "k", så kommer det bare 2-tall, hvordan fikser jeg det? nå skal jeg skrive "det er fint vær og sol ute. det er også veldig varmt" uten å holde inn fn-knappen, for å illustrere. Det er f5nt vær 6g s63 4te, det er 6gså ve3d5g var0T HJELP??? Anonymkode: 332fd...45b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå