Gå til innhold

Ribbein eller kul?

Fremhevede innlegg

Gjest Mammatilpia
Skrevet

Etter 1,5 år med amming så er det ikke stort igjen av brystene mine. Her i vinter så lå jeg på ryggen og tilfeldigvis kjente over brystkassa mi. Kjente da at et av ribbeina på høyre side inn mot brystbeinet kjennes mye bedre enn på andre siden og de andre ribbeina. La det fra meg,men har gått og kjent hele tiden,og tenker på om det kanskje er en kul og ikke ribbeinet jeg kjenner. Det er særlig på et punkt jeg kjenner det godt,midt mellom midten av brystkassa og brystvorta. Er det vanlig å ha litt "kulete" ribbein? Er det en skjøt av noe slag der? Er ikke så god på anatomi. Jeg tenker jo som så at dersom jeg hadde hatt større bryster,så hadde jeg aldri kjent dette,for det er jo ikke inni puppen,men på siden. Når jeg ligger på ryggen uten bh så er puppen min langt unna denne utveksten :fnise: Vanskelig å vite om noe er farlig når man ikke har kjent noe farlig før.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja ribbeina er skjøtet sammen på midten. Google menneske skjelett.

Anonymkode: e1f9d...99f

Gjest Mammatilpia
Skrevet

Men at den ene skjøten er såpass stor i forhold til de andre? Er jeg så skeiv altså? Jeg leser jo det jeg skriver og ser at det ikke ser så farlig ut som jeg innbiller meg til tider.. Men,når jeg klemmer skikkelig hardt der så kjennes det ut som at det ligger noe oppå,som glir unna på en måte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...