Gjest Sly Skrevet 9. juni 2016 #21 Skrevet 9. juni 2016 Ganske ofte om sommeren når det er utevær, tipper 2-4 ganger i uka. Så og si aldri ellers. Jeg drikker bare hvitvin og jeg synes det er en sommerdrikk.
Aule Skrevet 10. juni 2016 #22 Skrevet 10. juni 2016 Den 06.06.2016 at 12.14, AnonymBruker skrev: Tidligere drakk jeg vin 1-2 ganger i uka, en sjelden gang 3. Men jeg merket etter hvert at jeg begynte å bli litt for glad i virkningen, og brukte litt for mange påskudd til å "ta et lite glass eller to". Det skremte meg såpass at jeg nå ikke drikker vin i det hele tatt, og utrolig nok savner jeg det ikke i det hele tatt. Viktig å huske på at det finnes en mellomting mellom vindstille og full storm. Jeg drikker stort sett to ganger i uken (kun vin, ikke øl), og har ikke dårlig samvittighet. 1
hironakamura Skrevet 10. juni 2016 #24 Skrevet 10. juni 2016 Har stort sett alltid en kartong rødvin stående og tar et glass eller to, to-tre ganger i uka Kun vinterhalvåret egentlig, det er noe feil med å drikke rødvin når det er lyst ute Så jeg drikker egentlig sjelden om sommeren, da jeg ikke er like glad i øl/hvitvin. Drikker stort sett den kartongen alene, men i selskap med mannen. Han tar seg kaffe eller en liten whisky før leggetid om han har lyst
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #26 Skrevet 10. juni 2016 Drikker heller hjemmebrent Anonymkode: cb4db...7d8
Cata Skrevet 10. juni 2016 #27 Skrevet 10. juni 2016 5-6 ganger i året kanskje? Drikker kun vin hvis jeg er i litt "finere" middager, ellers ikke.
Puny Skrevet 12. juni 2016 #28 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Det går fort et par flasker i uken. Spesielt nå som været er så bra Endret 12. juni 2016 av Puny 1
Gjest uN91s Skrevet 5. juli 2016 #29 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Pleier å ha en 2 liters kartong hvitvin eller rødvin stående og tar gjerne et glass til middag eller som kos på kvelden 1-3 ganger i uken. Liker ikke å feste, så drikker aldri på den måten. Hvis jeg spiser middag med venner eller noe koselig kan jeg drikke 2-3 glass. Drikker ikke for rusen sin skyld, men for smaken. Synes det er godt. Liker ikke brus og synes vin er koseligere å drikke. Ett glass er på rundt 1 dl tenker jeg meg og en kartong på 2 liter varer vel i 6-8 uker. Blir ekstremt fyllesyk om jeg drikker mer enn 3 enheter og hele dagen etterpå er ødelagt. Liker derfor ikke å drikke mye. Liker heller ikke følelsen av å bli full og bråkete. Endret 5. juli 2016 av uN91s
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #31 Skrevet 6. juli 2016 Drikker ikke vin, liker ikke smaken. Anonymkode: 7c221...749
skruf Skrevet 6. juli 2016 #32 Skrevet 6. juli 2016 1-3 ganger i uka sånn ca. Er veldig glad i rødvin! Drikker meg nesten aldri på en snurr da, blir et glass eller to. De få gangene jeg er på fest så blir det mere. Liker ikke øl eller drinker, så det drikker jeg aldri.
urenluren Skrevet 6. juli 2016 #33 Skrevet 6. juli 2016 Om vi har vin i hus tar jeg gjerne et glass til maten. Nå på sommeren blir det fort et glass om dagen. Hender også at jeg tar meg et glass når jeg er alene, men har aldri drukket meg full alene(heldigvis). Er generelt ganske sjeldent på fylla, det blir vel 1-2 ganger i måneden eller sjeldnere. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #34 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har perioder hvor jeg ikke drikker vin på ukesvis, så har jeg perioder hvor jeg drikker vin hver eller nesten hver dag. Hvis jeg har en dunk stående blir det fort til at jeg tar et glass på kvelden, også om jeg er alene. Å drikke meg full på vin alene gjør jeg aldri. Jeg kan ha vors før fest alene og drikke meg brisen, men jeg drikker sjelden mer enn ett glass alene ellers. Anonymkode: a6d86...ece 2
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 6. juli 2016 #35 Skrevet 6. juli 2016 Et par ganger i måneden kanskje. Siden jeg har reist litt i det siste har jeg fylt opp barskapet. Men i kveld skal jeg på date så må ha meg noen glass for å roe nervene. Pleier ikke drikke alene.
Gjest Jessica Skrevet 6. juli 2016 #36 Skrevet 6. juli 2016 Vinterhalvåret 1-3 ganger i uken. Ellers kjøper vi 1 flaske en gang i måneden. Mannen min er veldig glad i øl, men han drikker det på lørdagene. 2-3 små flasker. Noen uker rører vi ingenting. Bursdager eller finere middag blir det så klart flere glass Jeg elsker vin og liker å ta et glass alene med litt sjokolade og er god bok . Da koser jeg meg
Stars Skrevet 6. juli 2016 #37 Skrevet 6. juli 2016 Fra 1 til 4 ggr i måneden. Kan ta et glass for meg selv en fredagskveld, men sjelden mer enn det når jeg drikker alene. Kjøper gjerne 1/2 flasker med vin, mindre utvalg, men dekker mitt behov for et glass i ny og ne. Ved jul, påske og i sommerferien kan jeg kjøpe en liten vinkartong for å ha stående, da drikker jeg mer, som regel sammen med andre. Drikker aldri midt i uka, eller om jeg skal på jobb dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #38 Skrevet 6. juli 2016 Jeg drikker kanskje et glass vin i måneden, er ikke spesielt glad i vin og foretrekker å drikke andre ting om jeg skal på fest (som egentlig er eneste grunnen til at jeg drikker i det hele tatt). Foreldrene mine derimot deler gjerne 1 flaske vin hver kveld, de elsker det Anonymkode: eb1d3...da0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #39 Skrevet 6. juli 2016 Aldri Jeg kommer vel å få mange negative kommentarer på dette men sier det likevel. Vin er jo kreftfremkallende, så nei, det drikker jeg ikke. Dette er ikke diskuterbart, dette er noe forskningen er helt enig om. Google det om dere ikke tror meg. Anonymkode: cec4b...d6a
LukaFrost Skrevet 6. juli 2016 #40 Skrevet 6. juli 2016 Nå i ferien kan det bli flere ganger i uken, om jeg føler for det. 1-4 glass om kvelden. Andre ganger kan det gå uker imellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå