AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #21 Skrevet 5. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jooooo! Det har noe å si om folk blir grinete og gjør noe med det. Det er jo til og med forbudt å sole seg/være naken på ei vanlig strand jo. Man kan få bot på 5000-10000kr steder der alle er nestennakne også. For nestennaken er greit men ikke naken. Anonymkode: 552f4...4a7 Det er helt latterlig at det skal være ulovlig å være naken i skogen alene på tur. Eller på en strand. Man er ikke seksuelt krenkende bare fordi man liker å være naturlig. Jeg blir helt satt ut av at nakenhet skal være så fysj fysj. Ja til mer nakenhet. Høres jo bare helt herlig ut å løpe naken i skogen. Hadde jeg møtt TS hadde jeg blitt imponert over hvor tøff han er som gir faen i snurpetryner som mener nakenhet er grusomme greier. Skulle ønske jeg var like tøff. Anonymkode: 3152f...9a3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #22 Skrevet 5. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jooooo! Det har noe å si om folk blir grinete og gjør noe med det. Det er jo til og med forbudt å sole seg/være naken på ei vanlig strand jo. Man kan få bot på 5000-10000kr steder der alle er nestennakne også. For nestennaken er greit men ikke naken. Anonymkode: 552f4...4a7 Dette gjelder jo bare offentlige strender. Du kan finne deg en hvilken som helst strand aleine, og bade naken. Dersom noen kommer dit i etterkant kan de velge å bade der, eller stikke et annet sted. Hvis du derimot kommer som nummer to til en strand kan du ikke uten videre kle av deg. Typisk reaksjon fra politiet dersom det upassende er at man får beskjed om å kle på seg og forlate stedet. Sjeldent at det skrives ut bøter, da må man som regel opptre sjikanerende/seksuelt i tillegg. http://www.ta.no/grenland/stoppet-nakenbader/s/1-111-6162059 http://www.gd.no/politiet-rykka-ut-til-nakenbading/s/5-18-126732 http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Nakenbading-i-Vagen-1850380.html Og en sak fra austagder, hvor ungdommene fikk fortsette å være nakne i privat hage, men måtte dempe støy. http://www.tv2.no/a/2712313 Anonymkode: 4e263...d62
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #23 Skrevet 6. juni 2016 Den 4.6.2016 at 23.05, AnonymBruker skrev: Jooooo! Det har noe å si om folk blir grinete og gjør noe med det. Det er jo til og med forbudt å sole seg/være naken på ei vanlig strand jo. Man kan få bot på 5000-10000kr steder der alle er nestennakne også. For nestennaken er greit men ikke naken. Anonymkode: 552f4...4a7 Loven snakker om seksuelt krenkede og usømmelig adferd. Loven sier ikke noe konkret om nakenhet. Hva som er usømmelig varierer fra tid og sted. For hundre år siden var toppløse menn og kvinner usømmelig. For tredve år siden kunne menn og kvinner sole seg toppløse i alle byens parker. Sjekk nederst på siden om Naturisme på Wikipedia som forklarer det ganske bra. Å vise seg naken for andre er ikke det samme som blotting. Blotting innebærer at man gjør det for å bli seksuelt opphisset. Sjekk Blotting på Wikipedia. Man får ikke bot bare for å være naken. Har du eksempel på det vil jeg gjerne se en referanse. Har man blitt bøtelagt er det sex, fyll, bråk eller annet med i bildet også. Man får bot hvis man åpenbart er naken for å plage andre. Men får bot hvis man nekter å kle på seg når politiet kommer men man får ikke bort for at man var naken på forhånd. Det er lov å være naken, også i offentlig områder, hvis man er langt fra folk. Anonymkode: 68f8b...af7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #24 Skrevet 6. juni 2016 Du verden hvordan noen i denne tråden ikke skjønner hvor idiotiske de fremstår.... Anonymkode: 48023...b35
Gothminister Skrevet 6. juni 2016 #25 Skrevet 6. juni 2016 Den 04.06.2016 at 23.56, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en gutt på 18 år som går/løper mye i skogen. Nå i det siste har jeg begynt å løpe helt naken, fordi det er befriende og deilig møtte en gang en dame, hun smilte bare til meg. Men hva med dere andre? Jeg mener det er naturlig, og hvorfor skulle man ikke kunne gjøre det? Anonymkode: 9b279...4e9 Bare koselig og løpe naken. Skulle vært langt mer nakenhet her i samfunnet.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #27 Skrevet 6. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du verden hvordan noen i denne tråden ikke skjønner hvor idiotiske de fremstår.... Anonymkode: 48023...b35 Tenker du på dem som synes det er ok, eller dem som ikke synes det er ok? Anonymkode: 1c056...cb4 2
Arabella Skrevet 6. juni 2016 #28 Skrevet 6. juni 2016 Den 4.6.2016 at 23.56, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en gutt på 18 år som går/løper mye i skogen. Nå i det siste har jeg begynt å løpe helt naken, fordi det er befriende og deilig møtte en gang en dame, hun smilte bare til meg. Men hva med dere andre? Jeg mener det er naturlig, og hvorfor skulle man ikke kunne gjøre det? Anonymkode: 9b279...4e9 Får du ikke vondt i føttene av å løpe naken? Ulendt, kvist og kvas etc.?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #29 Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Får du ikke vondt i føttene av å løpe naken? Ulendt, kvist og kvas etc.? Noen praktiserer nakenvandring i Tyskland, Sveits og Frankrike. Noen har vist forsøkt det i Norge også. Tror de bruker sko, Anonymkode: 68f8b...af7
Gjest Rose11 Skrevet 6. juni 2016 #30 Skrevet 6. juni 2016 Jeg hadde blitt veldig paff hvis jeg så en naken mann løpende mot meg Hadde ikke ringt politiet akkurat, men blitt veldig paff. Gjør hva du vil.
Martine-1337 Skrevet 6. juni 2016 #31 Skrevet 6. juni 2016 Den 5.6.2016 at 16.29, AnonymBruker skrev: Og en sak fra austagder, hvor ungdommene fikk fortsette å være nakne i privat hage, men måtte dempe støy. http://www.tv2.no/a/2712313 Anonymkode: 4e263...d62 Kan love deg at det hører til unntakene her (Aust Agder) Har sett onkel politi samle inn en god slump penger fra nakne festfolk fordi tante pose og vennene hennes trodde de hadde sett et kjønnsorgan på vei hjem fra bedehuset (og det hadde de nok ) Det var folk som befant seg i en privat hage, uten hekk rundt i et boligfelt. Tid og sted er ikke uvesentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå