AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er ikke noe for prevensjon i form av kunstige stoffer og hormoner, så da sitter man igjen med gummi eller bar tiss 😁 Meb det er ikke han så keen på. Så hva bruker dere andre? Har ikke fåt barn enda. Anonymkode: b214a...1dc
ajarRun Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 (endret) Kobber er da hverken et kunstig stoff eller et hormon. I tillegg er hormoner helt naturlig. På hvordan måte er kondomer naturlig? De er laget av petroleumsprodukter, du finner vel knapt noe som er mindre naturlig enn kondomer... Endret 4. juni 2016 av amativeReflection
Ringblomsten Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Akkurat nå er det kondom det går i, men har prøvd både p-stav, p-ring pg p-piller. Men ble så mange ulemper med det.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 P-piller. Hadde litt bivirkninger de første 3 mnd, men ingenting etter det. Gått på det i 7 år nå og er veldig fornøyd skulle gjerne hatt p-stav egentlig, så slapp jeg å ta den pillen hver dag, men er livredd for sprøyter og sånt, så tror ikke det er noe for meg🙈 Anonymkode: e097d...4ce
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Bar tiss? Tissetassen? HAHA. Vi bruker kondomer. Kan ikke bruke hormonprevensjon. Og blødninger etc. Kådis funker fett. Anonymkode: f877e...0d5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Bar tiss om hopper av i svingen Anonymkode: fdb1b...68f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Hoppe av i svingen fungerer dårlig, har mange venninner som har blitt gravide på det viset. Jeg har hormonspiral, har to barn så flere barn er uaktuelt. Hormonspiralen skal være like safe som en sterilisering. Så om du virkelig IKKE vil bli gravid burde du satse på noe sånt, men om det ikke er så farlig må du bare bruke kondom eller hoppe av i svingen 😅 Jeg ble selv gravid på p-pillen begge gangene, glemte aldri å ta pillene og ingen oppkast heller. Anonymkode: bf83f...3d8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 Zoely p-piller. Ikke syntetiske hormoner (ikke at jeg har noe i mot syntetiske hormoner) og hormoner er heller ikke farlig. Anonymkode: 1b380...0be
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 Pessar. Ingen av oss merker det underveis, billig å bruke. Anonymkode: 8c3d0...1bf
Ninette Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hoppe av i svingen fungerer dårlig, har mange venninner som har blitt gravide på det viset. Jeg har hormonspiral, har to barn så flere barn er uaktuelt. Hormonspiralen skal være like safe som en sterilisering. Så om du virkelig IKKE vil bli gravid burde du satse på noe sånt, men om det ikke er så farlig må du bare bruke kondom eller hoppe av i svingen 😅 Jeg ble selv gravid på p-pillen begge gangene, glemte aldri å ta pillene og ingen oppkast heller. Anonymkode: bf83f...3d8 Eneste som er safe er å ikke ha sex. 😉 Kjenner to som har blitt gravid med hormonspiral.. Man kan bli gravid uansett prevensjon!
Poserose Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Kobberspiral kan jo funke. Ulempen er at det blir kraftige og langvarige blødninger. Husk at du må bruke en prevensjonstype i 3-6 mnd før du vet hvordan bivirkningene faktisk er, de er ofte sterkere i starten. Diskuter det med legen din og forklar hva du ønsker og hvordan du har opplevd andre ting
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 Jeg brukte kobberspiral i 7 år før jeg fikk barn. Veldig fornøyd. Anonymkode: 10a08...7f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå