Gå til innhold

Mann (42) og kvinne (21)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente som er født i 1995. Når jeg er ute med venninner er det veldig ofte jeg hører ''Herregud, han er jo dobbelt så gammel!'' eller ''Haha, 30 år er for gammel''. Men jeg ser ikke på gutter på min egen alder, som noe annet enn eventuelle kompiser. Jeg har hatt sex med en person og vi er forsatt sammen. Jeg er ikke ute etter å ligge med en annen, men er litt facinert over forskjell på hva jenter OG gutter mener om at en jente på 20 og en mann på 42 dater? Vil gjerne høre erfaringer eller tanker rundt det å date en eldre mann.

 

Klem! :)

Anonymkode: 6e0ae...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har du laget to identiske tråder?

Anonymkode: a3069...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min er 21 år eldre enn meg. Just sayin.

Anonymkode: 00183...a52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med flere som er mye eldre enn meg og har vel egentlig bare gode erfaringer.. so yo go, girl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er snodig at det går, og skjønner ikke hva de ser i hverandre (på generelt grunnlag), men mener alle har rett til å velge den kjæresten de ønsker seg uten å bli kritisert for det. Kjenner også til eksempler på at det går helt fint, så whatever floats your boat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21 og ville aldri vært sammen med noen på 40 fordi jeg rett og slett ikke skjønner hva en voksen mann skal med ei ung jente som meg. Utenom det åpenbare og overfladiske selvsagt. Det finnes sikkert mange eksempler på forhold med stor aldersforskjell som fungerer, men i de fleste tilfeller vil ulikhetene bli tydeligere når den yngste blir eldre og mer voksen. Hvis du vil date en på 40, så er det vel bare å kjøre på og ikke tenke over hva andre syns om det. Det eneste som betyr noe er hva DU syns om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Vanligvis bryr jeg meg filla om alder. Men jeg vet samtidig at menn rundt 40 ofte er i midtlivskrisa og en ung elskerinne hjelper godt mot den angsten de har for å bli eldre. Du kan derfor fort være hans egoboost mer enn hans kjæreste. 

Anonymkode: e30da...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...