Gå til innhold

ungkarskvinnen mandag 1.11


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun dumpa Arild, og det kan Arild bare være glad for.

Ellers så kom det opp mer ang. den episoden da en av de danske guttene kom hjem kl 0930 om morgenen. De hadde vistnok vært ute på byen i Stockholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem Janniche velger, tror mest på Marius. Tror Morten blir for seriøs for henne, virker som hun og Marius har det morsomt sammen. Ihvertfall veldig forskjellige de to gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Arild ble dumpa er det hele totalt uinteressant. Det var noe MELLOM dem i begynnelsen. Hun har aldri hatt det slik med noen andre inne der.

Sist gang røpte hun jo foran kameraet etter en date med Morten at hun ikke hadde slike følelser for ham som han tydeligvis hadde for henne. Og nå sier hun at hun synes det er vanskelig å velge mellom morten og marius. Det betyr jo at hun ikke har noen følelser for noen av dem!

Jeg tror hun angrer på hele greia og bare prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, overleve de dagene som er igjen og gleder seg til å komme hjem og være helt alene igjen. (Stakkars!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg skjønner ikke hvorfor de ikke velger ei av de flotte, interessante, intelligente jentene har å by på fremfor ei kjedelig dukke som bare er ute etter å gjøre seg til på tv og som tydeligvis er plukket ut fordi hun er så tynn at hun gjør seg på tv..

Jeg syns forøvrig hun danske pernille er nydelig.. hun har en veldig fin utstråling, virker dannet og intelligent.. og hun svenske virker som et ludder.. hoho.. personangrep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Hun har jo sagt at hun bare føler vennskap overfor Marius også :roll: Og at hun ikke kan forelske seg i en sånn setting :roll: Hadde det vært "den rette" hadde hun forelsket seg uansett setting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo sagt at hun bare føler vennskap overfor Marius også :roll: Og at hun ikke kan forelske seg i en sånn setting :roll: Hadde det vært "den rette" hadde hun forelsket seg uansett setting!!

Jepp..enig med du! Tror ikke vi kan forvente oss noen sprell eller overraskelser fra den jenta!

Jeg tror:

- Pernille velger Jan

- Daniella velger han høye mørke

- Janniche velger marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes jannicke er en fin jente jeg! Hun skulle bare ikke värt med på det programmet, liksom ikke hennes litt mer jordnäre stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...