Gå til innhold

Når folk...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...drikker seg fulle så er følgende påstander om såkalte overstadig berusede mennesker visstnok sant:

- De kler seg utfordrende.
- Man kan ikke se at de er berusede på alkohol.
- Alle andre er berusede, helt å bånn og helt på bærtur.
- Drittslenging om og til ukjente er visst helt vanlig.
- Ringing til ukjente skjer hver gang man er berusede.
- Det er helt normalt at et glass med skriften "Coca cola" på er ubrukelig til øl.
- Øl smaker annerledes i noen type glass. Aldri bruk porselensglass til øl.
- Man må konsentrere seg for og ikke ha enda en skrivefeil, i tilfelle noen finner ut at man kan være full, som igjen fører til at man må bortforklare en skrivefeil de fleste visstnok har.
- Alle er lagt inn på "hjem for alkoholikere" - det er et sted man avruses for alkohol.
- Et alkoholikerhjem (hva enn som defineres som det - antar det er dette: http://vangseter.no/) er til for person 1, 2, 3 - med fullt navn og den historien tilhørende.
- De som ikke drikker like ofte og like mye bruker nok stoff.
- Mange har dødd. 
- "Det har aldri jeg sagt eller gjort" - men de gode episodene, de husker jeg. Hvis personen da er på vangsseter så må og ønsker man jo å minne de på de gode episodene så klart.  
- Gråt - man blir så rørt og lei seg. Ikke bra.
- Latter og gråt kan lett kombineres. Og jeg, som sikkert er berused på sopp igjen bare: hæ???
- Alt man sier og gjør i mot ukjente kan andre forsvare og rydde opp i for en. 
- Berusede mennesker har en spesiell vennegjeng, en spesiell måte å være på, 
- Ingen bryr seg hvis jeg går i pysjen ut av huset og uten sko til kiosken eller butikken - alle vet hva vi/de skal uansett. 
- Krangling dagene derpå forekommer i lange perioder. fornektelse, unnfangelser, vold, mer fornektelse og tårer i bøtter og spann. 
- De fleste blir gravide på sommeren - med fremmede. Jeg er helt uenig i alt dette. :P

Og jeg, jeg er dritings altså - skikkelig dritings. :P

Anonymkode: dadd2...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis noen har lignende historier så del de gjerne her. :)

Anonymkode: dadd2...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...