Braah Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Heisann. Har siste dagene vært ukomfortabelt vondt ved der de står sinus ethmoidales, ikke akkurat sånn kjempevondt men irriterende smerte. Ved bihulene der. Har ikke rennende nese eller noe. Men har litt tårete øyne. Tørre øyne? Tanker?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 23 minutter siden, Tris skrev: Bihulebetennelse. Sikler? Fordi jeg har ikke rennende nese etc. Men det at jg har plagsom smerte i bihulene, og tårete øyne Anonymkode: f491d...411
Gjest 12flo Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Jeg har hatt bihulebetennelse med bare smerter så det er mulig. Om problemet ikke gir seg må du enten oppsøke legevakt eller fastlegen din.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 3 timer siden, Tris skrev: Jeg har hatt bihulebetennelse med bare smerter så det er mulig. Om problemet ikke gir seg må du enten oppsøke legevakt eller fastlegen din. Hvordan smerter? Mellom øynene der på nesa? En hodepine på en måte. Og du hadde ikke rennende nese etc? Anonymkode: f491d...411
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 En tur til fastlegen på mandag? Anonymkode: 4b0e1...ca3
Gjest 12flo Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan smerter? Mellom øynene der på nesa? En hodepine på en måte. Og du hadde ikke rennende nese etc? Anonymkode: f491d...411 Trykkende, sviende smerte. Som om det lå noe der. Og det gjorde det jo også. Det kom ut en til to uker senere. Slimklumper. Så kom det væske rennende ned mot strupen, innvendig.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Allergi? Anonymkode: 02968...8f1 Det kan det fort være. Hvilken allergi tenker du på? Hodepinen er ikke der så mye lengre, mere det at øynene er tårete/rennende. Kanskje prøve ut øyedråper? Tørre øyne jeg har kanskje? Anonymkode: f491d...411
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan det fort være. Hvilken allergi tenker du på? Hodepinen er ikke der så mye lengre, mere det at øynene er tårete/rennende. Kanskje prøve ut øyedråper? Tørre øyne jeg har kanskje? Anonymkode: f491d...411 Her har du oversikt over pollenspredning. Kanskje du reagerer på noe i luften? http://pollenkontroll.no/pollenvarsel?gclid=CIbo-eysj80CFcL2cgodhxoM3A du kan lett finne ut om du er allergisk mot pollen hos fastlegen Anonymkode: 02968...8f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå