AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #21 Skrevet 4. juni 2016 Kan du poste timestamp, så vi ser at du ikke lyver? Anonymkode: 8c85f...ec8
WubWub Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #22 Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, The Silence skrev: Helt grusomt, send skoene og kjolen over til meg i stedet rockabilly kjoler er ikke så dyre at det gjør noe så du kan godt få den http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=retro+white+dress&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xrockabilly+white+dress.TRS0&_nkw=rockabilly+white+dress&_sacat=0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #23 Skrevet 4. juni 2016 Regel nr 1: du må aldri ha strømper i sko med åpen tå! Regel nr 2: du må aldri ha sorte strømper i hvite/ beige sko! Regel nr. 3: denne type kjole krever høye sorte pumps! Regel nr. 4: hvite/ beige sko med en sløyfelignende dings på er beregnet for de over 80 år! Fra lårene og oppover kan det hende du er rålekker. Fra lårene og nedover er det meget trist! Og du, de der pyntegjenstandene dine til venstre for ølburken, de er...ja, hva skal jeg si,- BLODHARRY! Sorry, Mac! Anonymkode: 50f4e...c4f 3
WubWub Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #24 Skrevet 4. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regel nr 1: du må aldri ha strømper i sko med åpen tå! Regel nr 2: du må aldri ha sorte strømper i hvite/ beige sko! Regel nr. 3: denne type kjole krever høye sorte pumps! Regel nr. 4: hvite/ beige sko med en sløyfelignende dings på er beregnet for de over 80 år! Fra lårene og oppover kan det hende du er rålekker. Fra lårene og nedover er det meget trist! Og du, de der pyntegjenstandene dine til venstre for ølburken, de er...ja, hva skal jeg si,- BLODHARRY! Sorry, Mac! Anonymkode: 50f4e...c4f så mange regler det er for kvinner og klesstil, hot dayum! :O glad jeg er mann så jeg slipper forholde meg til dette
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #26 Skrevet 4. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regel nr 1: du må aldri ha strømper i sko med åpen tå! Regel nr 2: du må aldri ha sorte strømper i hvite/ beige sko! Regel nr. 3: denne type kjole krever høye sorte pumps! Regel nr. 4: hvite/ beige sko med en sløyfelignende dings på er beregnet for de over 80 år! Fra lårene og oppover kan det hende du er rålekker. Fra lårene og nedover er det meget trist! Og du, de der pyntegjenstandene dine til venstre for ølburken, de er...ja, hva skal jeg si,- BLODHARRY! Sorry, Mac! Anonymkode: 50f4e...c4f Eller bruke slike http://metro.co.uk/2016/04/25/these-tights-come-with-painted-toe-nails-already-printed-on-and-it-may-be-the-beginning-of-the-end-5840320/ Anonymkode: 75ce8...33f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #28 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, WubWub skrev: Komfor bør være førsteprioritet i sitt hjem , det har ikke noe for seg å sitte der som en moteløve i ensomhet hehe Tøfler er elsk! Men for å svare på det du spør om : Nei jeg er ikke transevestitt. Hadde en lang samtale med ei venninde om diskriminering i samfunnet og de utfordringene homofile og transeksuelle dessverre ofte har. For meg er det helt uakseptabelt at storsamfunnet i kraft av sine fordommer påfører mennesker med diverse legninger så stort ubehag at mange heller velger ta livet sitt enn å utfolde seg selv. Jeg mener at alle bør og skal og krav på livskvalitet. Hvem er vi til å dømme hvordan andre kler seg? Jeg ble utfordret til å dra sammen med en jentegjeng på byen hvor jeg var dollet opp. Handlet så litt klær på ebay og lot disse damene sminke meg så dro vi på byen/Oslo. Det var en meget verdifull erfaring for der og da forstod jeg hvor vanskelig det kan være å bryte med samfunnets kjønnsroller - faktisk var jeg ganske engstelig for jeg har dessverre lest at mange transvestitter blir utsatt for vold. Det jeg da konkluderer med er at transvestitter som tør være seg selv er kjempe sterke og modige mennesker som jeg tar av meg hatten i respekt for Kudos! Tar av meg hatten for deg jeg. Det var awesome å lese at det finnes mennesker som deg som drar den så lang for å få forståelse og innsikt. Anonymkode: 90cfd...3c0 3
Saraby Skrevet 5. juni 2016 #29 Skrevet 5. juni 2016 Tråden er ryddet for hets og avsporinger. -Saraby, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå