Gå til innhold

Slimete hals

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste ukene vært plaget av slim i halsen. Det kommer og går hvor "ille" det er, men det har jevnt over vært der i muligens 3 uker. Det plager meg ikke direkte, annet enn når jeg trener kondisjon, da jeg merker at det ikke er like behagelig å trene. Ellers kan det jo også plage meg litt, men det handler mer om komfort og sånn. Det jeg lurte på er om noen vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Jeg har prøvd å drikke varm drikke, og det hjelper der og da, men ikke i ettertid. Jeg har ikke prøvd halsdrops eller lignende, men det kan jeg kanskje. Jeg vurderer også å prøve å lage til et kar med varmt vann slik at jeg kan sitte med hodet i dampen og dermed prøve å løsne det opp. Noe jeg ikke har tenkt på? 

Anonymkode: c2a02...07a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege og få undersøkt om du har en infeksjon eller om du har noe annet, for eksempel astma. Kald drikke med unntak av melkeprodukter er bedre enn varm drikke. 

Anonymkode: 7896d...421

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til lege og få undersøkt om du har en infeksjon eller om du har noe annet, for eksempel astma. Kald drikke med unntak av melkeprodukter er bedre enn varm drikke. 

Anonymkode: 7896d...421

Kald drikke drikker jeg jo uansett, så tror ikke det vil hjelpe. 

Anonymkode: c2a02...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...