AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Når jeg tok ut linsene mine før jeg la meg torsdag kveld, fant jeg ingen i det ene øyet. Trodde kanskje jeg hadde mistet den, fant den ingen plass i øyet. Har fått den opp under øyelokket tidligere, men da har det gjort ganske vondt. Denne gangen kjente jeg ingenting, så tenkte ikke mer over det. Fredag morgen kom linsen seiliende over øyet når jeg dusjet. Brukte ikke linser i går. Når oppstår evt problemer om man har sovet med dem? Burde jeg ta linsefri noen dager? Dersom jeg tar på linser og det kjennes ok så betyr det at øyet ikke har tatt skade? Hilsen ny linsebruker. Anonymkode: 1eaef...20f
Gjest Vause Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Jeg tror det skal gå fint. Jeg har sovnet med linsene på flere ganger og har ikke tatt skade av det så langt. Eneste jeg har merket er at jeg dagen etterpå er litt tørr og kanskje rød på øynene, men det går fort over. Som oftest har jeg ventet en stund til jeg tok på linsene igjen, eventuelt bare brukt briller den aktuelle dagen. Men om du hverken klør på øynene eller har vondt kan du nok fint bruke linser igjen. Syns derimot det høres litt rart ut at linsen kan "forsvinne" på øyet ditt, altså feste seg til øyelokket? Hvor lenge har du brukt linser? Jeg har aldri opplevd det, men for alt jeg vet så er det normalt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 6 minutter siden, Badass skrev: Syns derimot det høres litt rart ut at linsen kan "forsvinne" på øyet ditt, altså feste seg til øyelokket? Hvor lenge har du brukt linser? Jeg har aldri opplevd det, men for alt jeg vet så er det normalt. Har brukt linser en måned. Synes det var rart jeg også, men den må ha ligget der et sted siden den kom seilende fra toppen og ned når jeg dusjet og fikk masse vann på. Anonymkode: 1eaef...20f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Høres snodig ut. Men ja, så lenge du ikke har noe ubehag uten eller med linser er det ikke et problem å ta i bruk dem igjen. Anonymkode: c316d...1ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå