AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Kan kyssesyken oppdages etter man har blitt "frisk"? Eller syntes det på prøver at man har hatt det, selv om det er flere måneder siden? Jeg mistenker at jeg hadde kyssesyken i februar, og at jeg har fått ettervirkninger av det. Jeg har nemlig ikke kommet meg helt enda etter jeg var syk i februar.. Jeg har bestilt legetime. Anonymkode: 59188...2ec
fresia Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 ja, de kan se på blodprøver om du har hatt kyssesyken
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Ja, det kan sees på blodprøver! Hvilke symptomer hadde du i februar da? Jeg hadde svineinfluensa i vinter, var enormt slapp, litt feber og halsvondt/hoste, men det mest fremtredende var den totalt mangelen på energi! Er heller ikke 100% ennå... Anonymkode: aba1e...7ab
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan sees på blodprøver! Hvilke symptomer hadde du i februar da? Jeg hadde svineinfluensa i vinter, var enormt slapp, litt feber og halsvondt/hoste, men det mest fremtredende var den totalt mangelen på energi! Er heller ikke 100% ennå... Anonymkode: aba1e...7ab Jeg var veldig slapp, feber, svimmel, ekstrem hoste, halsvondt, hovne lymfekjertler.. jeg hadde sykdomsfølelse i kroppen i ca 4 uker etterpå, og veldig lite energi. Spesielt under fysisk aktivitet. Har alltid hatt ganske god kondis, men plutselig var den borte og har fortsatt ikke kommet tilbake, selv om jeg har prøvd å trene som vanlig.. Anonymkode: 59188...2ec
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var veldig slapp, feber, svimmel, ekstrem hoste, halsvondt, hovne lymfekjertler.. jeg hadde sykdomsfølelse i kroppen i ca 4 uker etterpå, og veldig lite energi. Spesielt under fysisk aktivitet. Har alltid hatt ganske god kondis, men plutselig var den borte og har fortsatt ikke kommet tilbake, selv om jeg har prøvd å trene som vanlig.. Anonymkode: 59188...2ec Det er veldig likt det jeg hadde i vinter! Jeg begynte også å mistenke kyssesyken, men det ble altså påvist svineinfluensa! Hadde også god kondis, men følte jeg nesten måtte begynne helt på nytt igjen da jeg begynte å trene... En blodprøve kan gi deg svar på evt kyssesyken. Jeg tenker at det er viktig å lytte til kroppen, og komme seg sakte, men sikkert igjen... God bedring! Anonymkode: aba1e...7ab
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Mitt immunforsvar var elendig etter mistanke om kyssesyken. Fikk bekreftelse på blodprøve som viste antistoffer. Har fremdeles varige hovne lymfekjertler som blir ømme og større ved sykdom i lysken. Tok nesten 5 år før immunforsvaret mitt ble like sterkt som før. Anonymkode: 43cff...960
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå