AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har vondt i leggen, og jeg tror det er beinhinnebetennelse eller en irritasjon. Jeg fikk det i går og i dag har det vært like gale om ikke verre. På søndag skal jeg på jobb og jeg går veldig mye på jobb, og akkurat nå halter jeg. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er liksom vondt fremme i den nedre delen av leggen når jeg går. Jeg har ikke drevet med noe heftig trening eller noe, det kom da jeg gikk på tur med hunden min. Noen råd? Anonymkode: ee828...400
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Ta det med ro, og dra til legen om det ikke bedrer seg til søndagen. Vær obs på blodpropper, er ikke bare gamlinger som får det.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Hvis det er beinhinne betennelse kan det hjelpe å bytte sko. Hvis det er en strekk i muskulaturen roer det seg etter noen dager. Anonymkode: 91950...d32
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vondt i leggen, og jeg tror det er beinhinnebetennelse eller en irritasjon. Jeg fikk det i går og i dag har det vært like gale om ikke verre. På søndag skal jeg på jobb og jeg går veldig mye på jobb, og akkurat nå halter jeg. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er liksom vondt fremme i den nedre delen av leggen når jeg går. Jeg har ikke drevet med noe heftig trening eller noe, det kom da jeg gikk på tur med hunden min. Noen råd? Anonymkode: ee828...400 Hva med å oppsøke legevakten når du nesten ikke kan gå? Det ville jeg gjort. Anonymkode: 50c8a...655
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Takk. Blodpropp??? Håper da virkelig ikke det. O_o Jeg må gå med vernesko på jobb så jeg kan ikke bytte. Det føles i alle fall som et strekk i leggen. Det strekker når jeg beveger foten og når jeg tråkket ned. Anonymkode: ee828...400
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk. Blodpropp??? Håper da virkelig ikke det. O_o Jeg må gå med vernesko på jobb så jeg kan ikke bytte. Det føles i alle fall som et strekk i leggen. Det strekker når jeg beveger foten og når jeg tråkket ned. Anonymkode: ee828...400 Hjelper det å ligge på sofaen og ha benet høyt?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 37 minutter siden, Badebuksa skrev: Hjelper det å ligge på sofaen og ha benet høyt? Nei. Det strekker fremdeles i leggen. Men det hjelper å slappe av og ikke bruke benet. Nå jeg beveger på foten så strekker det i leggen og gjør vondt, men hvis jeg slapper av så er det ikke så vondt bare litt irritert. Anonymkode: ee828...400
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå