Gå til innhold

-


Anonym1963

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke godt å vite, for vi vet jo lite om din ex svigermors livssituasjon. 

Forstår det slik at hun ikke har hatt mye kontakt med barnebarnet sitt tidligere.  Kanskje synes hun at du spør henne for ofte?  Kanskje har hun andre forpliktelser også? 

Kan det være en idè å sende en melding som dette:  "Hei.  Forstår at du har det travelt.  Ta kontakt når det passer for deg at vi treffes.  Klem." 

Så venter du og ser hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zienna skrev:

Ikke godt å vite, for vi vet jo lite om din ex svigermors livssituasjon. 

Forstår det slik at hun ikke har hatt mye kontakt med barnebarnet sitt tidligere.  Kanskje synes hun at du spør henne for ofte?  Kanskje har hun andre forpliktelser også? 

Kan det være en idè å sende en melding som dette:  "Hei.  Forstår at du har det travelt.  Ta kontakt når det passer for deg at vi treffes.  Klem." 

Så venter du og ser hva som skjer. 

Endret av Anonym1963
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym1963 skrev:

Takk for svar. Jeg er tilbaketrukket og prøver å ikke mase eller spørre for mye. Jeg har til og med tatt opp dette med henne og hun sa selv at jeg skulle spørre når det passet meg.

Fint  Da er du fornuftig.  Det kan ha hendt noe også.  Eller hun er som meg, som ikke leser meldinger annen hver dag og regner med at folk ringer om det er noe viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zienna skrev:

Fint  Da er du fornuftig.  Det kan ha hendt noe også.  Eller hun er som meg, som ikke leser meldinger annen hver dag og regner med at folk ringer om det er noe viktig.

slettet

Endret av Anonym1963
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Netttroll

Høres ut som en kjip situasjon. Men jeg hadde heller tenkt at din ex svigermor kanskje bare har lagt igjen mobilen hjemme mens hun er på tur med noen venner? :) Hadde slev en lik opplevelse med min far, han pleier å svare på meldinger på sekundet, men denne gangen svarte han ikke. Jeg ble bekymret og skrev en til melding, når det hadde gått en dag ringte jeg, fortsett ingen svar å få. Etter tre dager med stress om at noe alvorlig har skjedd viste det seg at han var med kompisen og kona på hytta og hadde ingen dekning:fnise:

Poengt er: Som du selv skriver ikke ta sorg på forskudd :) Hun svarer deg nok, fortell datteren din at hun sikkert er opptatt og svarer når hun er ledig, en 5/6 åring forstår mye og jeg vet at dette er tøft, men prøv å ikke være lei deg for da blir datteren din også det. 

Klem:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...