Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #21 Skrevet 3. november 2004 Så en for Rema her en dag som var morsom; mor skal forsøke å forklare lillegutt dette med babyer og hvordan de blir til - og er langt ute på viddene i forklaringen sin - så sier lillegutt: er det pule du mener? Det enkleste er ofte det beste. Denne så jeg for første gang idag!! Så utrolig bra,..!
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 #22 Skrevet 3. november 2004 Oooh kom på en: "Doffen er dau." Den er konge! :D
natasha Skrevet 3. november 2004 #23 Skrevet 3. november 2004 Synes den nye OBOS-reklamen er bra. "Dom som trur at Oslo-folk itte kan slåss har aldri vori på salg på Steen&Strøm".
evil eve Skrevet 3. november 2004 #24 Skrevet 3. november 2004 Bamsemums er hysterisk Bare fått sett den en gang..... Alle andre reklamer kommer ørten ganger, men den...? NOPE... Ingen av vennene mine skjønner noe når jeg prater om bamsemums reklamen *sukk* Ellers er jeg enig med mange andre som er nevnt over også Mange bra, men bare så kjipt at det for hver gode er ørten dårlige...
Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 #25 Skrevet 4. november 2004 Tallet er 29!! den er teit... eller http://www.finn.no. er også teit.
KattaKlore Skrevet 4. november 2004 #26 Skrevet 4. november 2004 Finn.no - bilen ? nei, den har vi ikke sett Stemmen til han faren er jo bare til å le seg skakk av. Samt alle VG-reklamen. Kvifor har du ikkje bart ???
Suzy Skrevet 5. november 2004 #27 Skrevet 5. november 2004 Synes den nye OBOS-reklamen er bra. "Dom som trur at Oslo-folk itte kan slåss har aldri vori på salg på Steen&Strøm". Kjempebra! "Dyrka mark er det nesten ingen som har, men traktor skar dom ha!"
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #28 Skrevet 7. november 2004 Finn.no - bilen ? nei, den har vi ikke sett Stemmen til han faren er jo bare til å le seg skakk av. Enig. Ler meg i hjel av han faren i de reklamene. Særlig når sønnen sier han har fått lappen, og faren sier tørt: "oj, ja det var super-dupert".
pusla Skrevet 7. november 2004 #29 Skrevet 7. november 2004 Og siste gjest var altså meg, surrehue pusla som ikke helt vet om hun er på eller av. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå