Gå til innhold

Hva aksepterer du av daten?


AnonymBruker

Hva aksepterer du i et forhold  

13 stemmer

  1. 1. Aksepterer du at du alltid må ta kontakt med han på meldinger?

    • Ja
      2
    • Nei
      11
  2. 2. Aksepterer du at han sier til deg at alle vennene sine er viktigere enn deg?

    • Ja
      2
    • Nei
      11
  3. 3. Aksepterer du at han sier at han gjør som han vil, uten å prate med deg om viktige ting som kan påvirke forholdet?

    • Ja
      2
    • Nei
      11


Anbefalte innlegg

Er du flink til å avvise dater som gjerne er veldig pen utseendemessig, men gir deg en ubehagelig følelse? For eks..: du dater en som du er veldig tiltrukket av. Vedkommende sier at du må akseptere at du er mindre viktigere enn vennene sine, for at dere kan være sammen... Vedkommende er sta, og vil ikke diskutere når det kommer til saker som er viktig å diskutere. Da blir vedkommende sint. Har du noensinne dumpet dater eller flørter som er vannvittig tiltrekkende, men oppfører seg på en måte som gjør at du vet at dette kommer aldri til å funke i lengden? 

Jeg skal forsøke å lære av fortid og gjøre det. Jeg kunne bli for forelsket og gi etter pga av tiltrekning og utseende. Egentlig veldig dumt, for det har jo gitt meg mange hjertesorger. 

Anonymkode: cb185...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte tenke etter, jeg går egentlig ikke på dater, jeg skjønner ikke helt vitsen, iallefall ikke før etter man har hatt sex. Men den eneste personen jeg har møtt som ga meg en ubehagelig følelse var en gammel gubbe som prøvde å beføle meg mens jeg tok bussen, jeg avviste han ganske bastant men diskret ved å klappe til han med albuen.

Alle jentene jeg har vært i forhold med har vært håpløst sta, og det regner jeg med kommer til å fortsette. De liker også å avbryte diskusjoner når jeg argumenterer for bra.

Å være pessimistisk før forholdet begynner har jeg aldri prøvd. Jeg er alltid optimistisk. 

Forsåvidt virker det fornuftig å kun date personer man ikke bryr seg om, da kan man jo ikke bli såret, men jeg tror det er litt kjedelig og litt manipulativt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rotete, men jeg går utifra at det du spør om er om vi har avvist noen, til tross for at vi er tiltrukket av og interessert i dem, fordi vi lar fornuften regjere?

Svaret på det er et klart ja. Jeg har droppet menn jeg er veldig tiltrukket av, fordi det har vært faktorer der som gjør at jeg tenker at et godt forhold er lite sannsynlig.

Det er det voksne mennesker gjør - kombinerer lyst med fornuft. 

Anonymkode: c5fdd...942

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den jeg dater oppfører seg som en dust, forsvinner automatisk tiltrekningen, så det løser seg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg måtte tenke etter, jeg går egentlig ikke på dater, jeg skjønner ikke helt vitsen, iallefall ikke før etter man har hatt sex. Men den eneste personen jeg har møtt som ga meg en ubehagelig følelse var en gammel gubbe som prøvde å beføle meg mens jeg tok bussen, jeg avviste han ganske bastant men diskret ved å klappe til han med albuen.

Alle jentene jeg har vært i forhold med har vært håpløst sta, og det regner jeg med kommer til å fortsette. De liker også å avbryte diskusjoner når jeg argumenterer for bra.

Å være pessimistisk før forholdet begynner har jeg aldri prøvd. Jeg er alltid optimistisk. 

Forsåvidt virker det fornuftig å kun date personer man ikke bryr seg om, da kan man jo ikke bli såret, men jeg tror det er litt kjedelig og litt manipulativt.

Haha, du er som jeg sa til deg tidligere. Morsom!. ja, det er veldig greit å date noen man ikke bryr seg om for da kan man overhodet ikke bli såret. ;) . Sånn har jeg begynt å tenke og hahahaha

Anonymkode: cb185...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt rotete, men jeg går utifra at det du spør om er om vi har avvist noen, til tross for at vi er tiltrukket av og interessert i dem, fordi vi lar fornuften regjere?

Svaret på det er et klart ja. Jeg har droppet menn jeg er veldig tiltrukket av, fordi det har vært faktorer der som gjør at jeg tenker at et godt forhold er lite sannsynlig.

Det er det voksne mennesker gjør - kombinerer lyst med fornuft. 

Anonymkode: c5fdd...942

Er enig i det. Jeg har gått veldig etter utseende og tiltrekkning, og hvordan vedkommende var på første date. Men hvis de begynner å snakke som en drittsekk på de neste datene, så har jeg av og til vært så "kåt" på personen at jeg har faktisk ikke klart å avvise personen... Dumme meg!. Jeg skal skjerpe meg ;) 

Anonymkode: cb185...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, du er som jeg sa til deg tidligere. Morsom!. ja, det er veldig greit å date noen man ikke bryr seg om for da kan man overhodet ikke bli såret. ;) . Sånn har jeg begynt å tenke og hahahaha

Anonymkode: cb185...652

Og man dater bare nedover, så man tilbringer bare tid med mindre interessante og mindre attraktive mennesker...

Ikke akkurat noen "gevinst", men hvis man en periode bare trenger å pleie egoet, så er det noe. For noen i hvert fall. 

Det fungerer imidlertid ikke for meg. Jeg må se opp til fyren for å få noe ut av hans bekreftelse. Ellers er det bare bortkastet tid.

Anonymkode: c5fdd...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg reagerte litt mer "gradvis" på slike ting, at jeg tok det opp med en gang. Nå er jeg slik at jeg observerer når noen oppfører seg slik mot meg, litt utenfor egen kropp, på en måte, observerer interaksjonene mellom meg og vedkommende. Så går jeg lei, det var ikke interessant lenger, og da er det full stopp og "ha det bra!". Tror ikke han skjønner hva som skjedde der, men tror at det er greit å komme meg negative kommentarer siden jeg ikke reagerer nevneverdig, mens for meg er det som et glass som fylles opp, og når det er fullt er vi ferdig.

Må sies at jeg ikke har opplevd mye av dette, og ikke med noen jeg så for meg noe slags forhold med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UhuruPeak
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du flink til å avvise dater som gjerne er veldig pen utseendemessig, men gir deg en ubehagelig følelse? For eks..: du dater en som du er veldig tiltrukket av. Vedkommende sier at du må akseptere at du er mindre viktigere enn vennene sine, for at dere kan være sammen... Vedkommende er sta, og vil ikke diskutere når det kommer til saker som er viktig å diskutere. Da blir vedkommende sint. Har du noensinne dumpet dater eller flørter som er vannvittig tiltrekkende, men oppfører seg på en måte som gjør at du vet at dette kommer aldri til å funke i lengden? 

Jeg skal forsøke å lære av fortid og gjøre det. Jeg kunne bli for forelsket og gi etter pga av tiltrekning og utseende. Egentlig veldig dumt, for det har jo gitt meg mange hjertesorger. 

Anonymkode: cb185...652

Jeg blir rett og slett ikke tiltrukket av slike mennesker. Du kan være så lekker som bare det, har du ikke vett kiler det ikke i musa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide moderatorer stenger denne tråden også. Enda en tråd fra deg TS!

Folkens, dere bortkaster tiden med å svare! 

Anonymkode: 32c31...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...