Gå til innhold

Er dette vanlig?angst og kvalme!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i de siste hatt mye angst. Jeg har veldig helseangst.. Men i det siste så har jeg blitt kvalm etter måltid. Blir skikkelig kvalm og må jeg på do (nr 2).. Er det vanlig når en har stress/angst? Har vært hos legen og var redd for kreft i mage / tarm men fikk beskjed om at det er så utrolig sjeldent i min alder. Men det er så lett å si det kun er angst :( andre som har/hatt det sånn??

Anonymkode: 9308f...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid kvalm og får stresset mage når jeg har angst. Vondt i magen også, spesielt når jeg spiser. Så det du beskriver er helt vanlig ved angstproblemer.

Anonymkode: eecd7...a93

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir alltid kvalm og får stresset mage når jeg har angst. Vondt i magen også, spesielt når jeg spiser. Så det du beskriver er helt vanlig ved angstproblemer.

Anonymkode: eecd7...a93

Samme her. Angst og bæsj går hånd i hånd.

Anonymkode: c2944...941

AnonymBruker
Skrevet

angst og mage henger tett sammen. når jeg er stresset/har angst osv så blir magen min kjempe ustabil. 

Anonymkode: a3bff...75a

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

angst og mage henger tett sammen. når jeg er stresset/har angst osv så blir magen min kjempe ustabil. 

Er det vanlig at det varer flere dager? Og svimmel? Off er så lei dette her! 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at det varer flere dager? Og svimmel? Off er så lei dette her! 

min kan være i ulage i flere dager ja. jeg er ikke plaget med svimmelhet, men kjenner ei som spyr og blir svimmel hver gang hun har angstanfall fordi det tærer så hardt på kroppen hennes. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

min kan være i ulage i flere dager ja. jeg er ikke plaget med svimmelhet, men kjenner ei som spyr og blir svimmel hver gang hun har angstanfall fordi det tærer så hardt på kroppen hennes. 

Uff.. Det er grusomt :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...