AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har i de siste hatt mye angst. Jeg har veldig helseangst.. Men i det siste så har jeg blitt kvalm etter måltid. Blir skikkelig kvalm og må jeg på do (nr 2).. Er det vanlig når en har stress/angst? Har vært hos legen og var redd for kreft i mage / tarm men fikk beskjed om at det er så utrolig sjeldent i min alder. Men det er så lett å si det kun er angst andre som har/hatt det sånn?? Anonymkode: 9308f...e78
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Jeg blir alltid kvalm og får stresset mage når jeg har angst. Vondt i magen også, spesielt når jeg spiser. Så det du beskriver er helt vanlig ved angstproblemer. Anonymkode: eecd7...a93
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir alltid kvalm og får stresset mage når jeg har angst. Vondt i magen også, spesielt når jeg spiser. Så det du beskriver er helt vanlig ved angstproblemer. Anonymkode: eecd7...a93 Samme her. Angst og bæsj går hånd i hånd. Anonymkode: c2944...941
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 angst og mage henger tett sammen. når jeg er stresset/har angst osv så blir magen min kjempe ustabil. Anonymkode: a3bff...75a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: angst og mage henger tett sammen. når jeg er stresset/har angst osv så blir magen min kjempe ustabil. Anonymkode: a3bff...75a Er det vanlig at det varer flere dager? Og svimmel? Off er så lei dette her! Anonymkode: 9308f...e78
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at det varer flere dager? Og svimmel? Off er så lei dette her! Anonymkode: 9308f...e78 min kan være i ulage i flere dager ja. jeg er ikke plaget med svimmelhet, men kjenner ei som spyr og blir svimmel hver gang hun har angstanfall fordi det tærer så hardt på kroppen hennes. Anonymkode: a3bff...75a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: min kan være i ulage i flere dager ja. jeg er ikke plaget med svimmelhet, men kjenner ei som spyr og blir svimmel hver gang hun har angstanfall fordi det tærer så hardt på kroppen hennes. Anonymkode: a3bff...75a Uff.. Det er grusomt Anonymkode: 9308f...e78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå