AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Hei! Jeg har de siste månedene hatt gjentatte muskelknuter i venstre skulderblad. Noen ganger er det der kun i noen få dager, timer eller uker. Jeg er så sliten av å få det hele tiden, har prøvd å bli massert, gnikke på området selv osv men det går ikke over før det på mirakuløst vis forsvinner selv. Vil en ergoterapeut eller fysioterapeut kunne hjelpe? Jeg trener en del også, og kan i ny og ned få det etter trening. veldig vanskelig å trene også med det, da det rett og slett gjør vondt å puste tungt også. Anonymkode: 4d0e7...577
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Har du prøvd å ta knekken på dem selv med en liten ball? Jeg pleier å ligge på gulvet og legge en tennisball eller en litt mindre sprettball under ryggen på akkurat det punktet det gjør vondt. Det verker som *******, men etter å ha ligget med ballen på punktet noen minutter, blir knuten "knust" og mye av smerten forsvinner. Anonymkode: 81d5e...c79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå