AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Hvis hun der er feit er vel alle med en BMI over 18,5 feit også. Hun er slank. Anonymkode: 29411...c6b 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 TS Her... Lurer fordi hun er plus size-modell. For et spesielt plus size-merke! Jeg synes ikke hun er feit..? Anonymkode: 69fbf...6ce 2
Gjest New Girl Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 (endret) Trenger ikke være feit for være plus size modell, man må bare være litt større en standarden. Og standaren er som kjent ganske liten. Endret 3. juni 2016 av New Girl
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Her... Lurer fordi hun er plus size-modell. For et spesielt plus size-merke! Jeg synes ikke hun er feit..? Anonymkode: 69fbf...6ce det er sånn de fremstiller plus size størelsene.... får meg til å føle meg (om mulig) enda feitere en jeg allerede er. kjøper ikke fra butikker som bruker det uttrykket. da kan de begynne å bruke uttrykk for de som er sykelig tynne også Anonymkode: 1eabe...ff1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 Langt i fra feit, men om man ser på armene og omrisset av magen så er hun chubby Anonymkode: 8ca83...207 3
Anoia Skrevet 3. juni 2016 #14 Skrevet 3. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Her... Lurer fordi hun er plus size-modell. For et spesielt plus size-merke! Jeg synes ikke hun er feit..? Anonymkode: 69fbf...6ce Moteverdenen er skakkjørt, der er du plus-size om du er større enn str 34. Her i den virkelige verden er dette selvsagt en slank, normalvektig dame, helt innafor gjennomsnittet. 3
Angelheart2 Skrevet 3. juni 2016 #15 Skrevet 3. juni 2016 Det er da vel ikke noen sammenheng mellom plus-sizer og feit? Synes hun her er langt fra feit, selv om hun er litt stor. Feit i mine øyne er hengemage og disselår....i tillegg til en god dobbelt/trippelhake. Plus-size er flott og formfull, men som regel stram i fisken ;-) 3
Puny Skrevet 3. juni 2016 #16 Skrevet 3. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Her... Lurer fordi hun er plus size-modell. For et spesielt plus size-merke! Jeg synes ikke hun er feit..? Anonymkode: 69fbf...6ce Hun er selvsagt ikke feit. Men som modell er hun jo +size. Det betyr ikke at hun er feit, det betyr bare at hun er betydelig større enn 'vanlige' modeller. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #17 Skrevet 3. juni 2016 Hun er ikke slank, litt lubben Anonymkode: c728a...b00
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #19 Skrevet 3. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Her... Lurer fordi hun er plus size-modell. For et spesielt plus size-merke! Jeg synes ikke hun er feit..? Anonymkode: 69fbf...6ce Jeg bruker strl 36 i klær og er dermed større enn modellene er. Har BMI på 21. Jeg hadde og vært plus size. Man er ikke lubben når man har normal fettprosent. Later til at noen tror man er lubben når man er normalvektig, noe som ikke er tilfelle. Verden er blitt syk og dessverre er det flere som tror at du er lubben når du er større enn anorektiske modeller som er så tynne at de blir syke. Det er jo selvsagt ikke sånn. Hun dama på bildet har en sunn og flott kropp, og i mine øyne er det viktigst å være sunn. Du er ikke sunn når du er så tynn at du mister menstruasjon, har en høy sannsynlighet for å utvikle beinskjørhet osv. Derfor kjøper jeg ikke klær som er avbildet med modeller som er for tynne, for jeg støtter ikke at jenter sulter seg selv for å bli tynn nok som modell. Anonymkode: 29411...c6b 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #20 Skrevet 3. juni 2016 Vanskelig å se med det plagget der. Det kan se ut som hun har en liten mage som stikker litt ut, og hun har feminine former. Alt i alt ville jeg kalt henne slank/normalvektig utifra sånn vi ser kroppen. Armene ser litt lubne ut da? Anonymkode: ce5c0...1be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå