AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg fikk satt inn hormonspiral før litt over 3 år siden. I begynnelsen hadde jeg en del blødninger, men etter ca 4 mnd forsvant det helt og jeg har ikke hatt blødninger etter det. For 1 mnd siden begynt jeg å blø MYE. Den store blødningen varte i 2 dager før det avtok, etter en uke var den helt over. Nå har jeg igjen fått en lignende blødning, akkurat 1 mnd etterpå. Er dette normalt eller bør jeg snakke med fastlegen? Anonymkode: 34994...840
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Kan legge til at jeg hadde "mens symptomer" før blødningen startet begge gangene, oppblåst, vonde bryster, trøtt og sliten. Anonymkode: 34994...840
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Dette høres logisk ut. Spiralen begynner jo nå å få mindre virkemiddel ettersom du har hatt den i over tre år. Så sånn sett tenker jeg at det kan være helt normalt. Uansett så bør man sjekke uvanlige blødninger hos lege. Anonymkode: 7cc56...c71
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres logisk ut. Spiralen begynner jo nå å få mindre virkemiddel ettersom du har hatt den i over tre år. Så sånn sett tenker jeg at det kan være helt normalt. Uansett så bør man sjekke uvanlige blødninger hos lege. Anonymkode: 7cc56...c71 Kan det bety at den ikke virker så godt lenger? Skal kontakte fastlegen i morgen Anonymkode: 34994...840
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå