AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #21 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er da helt klart en smakssak Det finnes ikke noe rett eller galt. Anonymkode: ba4db...4e7 Folk som mener under er samme folk som putter melken før frokostblandingen Anonymkode: 34d35...5f1 1
skje Skrevet 5. juni 2016 #22 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er da helt klart en smakssak Det finnes ikke noe rett eller galt. Anonymkode: ba4db...4e7 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #23 Skrevet 6. juni 2016 Den 3. juni 2016 at 15.00, Mippi skrev: BURN IT WITH FIRE!!!!!! Neida, men sånne som deg skremmer sånne som meg. Jeg må ha kontroll på sånne ting, og det er INGEN tilfeldighet hvilken vei dorullen henger! OCD ja! Tror det er fordi jeg har vokst opp med å ikke ha sånn man henger dorullen på. Vi har alltid hatt sånn med en lang pinne, også har man mange doruller på den. Har det selv der jeg bor nå Anonymkode: ceca6...c69 1
Dr. A. Kula Skrevet 7. juni 2016 #24 Skrevet 7. juni 2016 Den 5.6.2016 at 19.11, AnonymBruker skrev: Folk som mener under er samme folk som putter melken før frokostblandingen Anonymkode: 34d35...5f1 Melken i FØR frokostblanding Må finne litt papir å tørke tårer. Papiret henger selvsagt utover. 1
Millimani Skrevet 8. juni 2016 #25 Skrevet 8. juni 2016 Papiret henger selvsagt med enden UT fra veggen. Kommer jeg et sted hvor enden henger inn mot veggen, pleier jeg å snu dorullen før jeg tørker meg. Er dette hjemme hos noen andre har jeg, av en eller annen grunn, også en tendens til å snu dorullen tilbake når jeg er ferdig. Men ja...den skal henge med enden ut fra veggen, eller om mulig "sidelengs" med enden nærmest deg/toalettet.
Gjest 12flo Skrevet 8. juni 2016 #26 Skrevet 8. juni 2016 Jeg blir irritert faktisk, om jeg besøker noen og enden på papiret henger inn mot veggen. Jeg blir gretten der jeg sitter på do og syns det gjør toalettbesøket mitt til en skikkelig negativ og trist affære. Så jeg snur alle dassruller på trass og pur faenskap.. Det kommer jeg til å fortsette med. Det er så plundrete å måtte rulle rullen rundt for å få tak i enden som selvfølgelig ligger inn mot veggen. Og ikke bare det. De som har slike enkle holdere i metall hvor rullen gnikker rett på vegg? Jeg bare ser for meg at dopapiret sliter ned malingen (der det er malt) og ender på papiret. Og det skal jeg tørke meg med? Kjøp skikkelig holder med bakplate for søren! Grr... ah dagens utblåsning..
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 Er egentlig samme søren for meg om den er over eller under. Er glad bare det finnes toalettpapir på do slik at jeg kan få tørket brunøyet skikkelig Anonymkode: d6a37...539
Gjest 12flo Skrevet 8. juni 2016 #29 Skrevet 8. juni 2016 Noen som husker fotballfrues dorullkurv og billig toalettpapir? 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå