Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøre noen timer i morgen for å se på bil. 

Fiat stilo 2002 mod, 1,6 liter og gått 220 000. 

EU godkjent i dag. Ikke en eneste feil utenom litt rustflekker og aircondition som må fylles.

17 000 kroner. For godt til å være sant? 

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke.

Men jeg har Fiat Stilo, min er fra 2006. Har hatt mye mye problemer med datasystemet. Tror det er en feil som er ganske vanlig. Den mener stadig at motoren må fikses. Den har blitt undersøkt, så vi bare ignorerer beskjedene. 

I tillegg er den veldig lav under, vanskelig på enkelte norske småveier, og tar borti fartsdumper.

Anonymkode: 92b47...3a2

AnonymBruker
Skrevet

220 000 er ganske mye, så tenker at det er en grei pris.

Anonymkode: b55ee...0c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt kurant pris for en slik bil som ar gått 220 000 km. Den begynner også å bli gammel nå med sine 14 år.

Anonymkode: 12585...9a5

Skrevet

Takk for svar alle. Det kommer godt med!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alja skrev:

Takk for svar alle. Det kommer godt med!

Hva vet du om bilen annet enn at den ikke hadde noen feil/mangler på EU-kontroll? Vil du få med papirer på det? 

Når bilen har gått så langt, så vet jeg ikke helt hvordan det er med registerreima, men den må byttes etter et visst antall km. 220.000 er ganske mye, men helt greit. Har du f.eks en kompis eller slektning som er god på bil?

Anonymkode: b45f3...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Vil også nevne at min venninne kjøpte en litt eldre Polo (typ 6-7 år gammel), og den var plettfri da hun kjøpte den. 20.000 kr. Etter ca et halvt år måtte hun fikse masse på den.

Så vær litt obs.

Anonymkode: b45f3...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 17 000 er mer enn nok for en så gammel bil som har gått 220 000. 

Anonymkode: 51be2...c36

• Liker 1
Skrevet

Regreima ble byttet for en måned siden. Vil be om å få se lappen fra EU kontrollen i alle fall. Han hørtes ut som en hyggelig fyr, og ja.

Men man vet jo aldri. Får håpe den er ok. Ellers regner jeg jo med å måtte fikse litt ting og tang på den etterhvert mtp alderen. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det veldig dyrt for en eldgammel Fiat med sannsynligvis ødelagt AC? Men trenger ikke bare å 'fylle på' klimaanlegget (vanligvis ca 2500kr), man bør finne problemet også. Typisk er AC radiator gåen, og da snakker vi 10000kr alt inklusive.

For en 14 år gammel Fiat, uansett type, ville jeg ikke ha gitt mer en 10000kr - da må den være tiptop og rustfritt. Den du nevner: Toppen 5000kr. Velholdte Corolla eller Civic maks 30000kr, med mindre den har gått under 100000km.

Anonymkode: d3f69...49d

Skrevet

AC går faktisk tom etter hvert, og da må det tømmes helt, vakuumeres og fylles opp igjen. Det er i heldigste fall

Skrevet

Da ble det bilkjøp! Er veldig fornøyd så langt. Pen å se på og god å kjøre :-D 

Min første bil dette juhuuu ♡

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Alja skrev:

Har du fått deg jobb eller det pengene fra NAV som finansierer herligheten?

Anonymkode: bcc9c...171

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fy faen. Hvor kommer sånt fra? 

Alja, grattis!! :)

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Alja skrev:

Da ble det bilkjøp! Er veldig fornøyd så langt. Pen å se på og god å kjøre :-D 

Gratulerer :)

Kommer sannsynligvis i samme situasjon selv om en måned eller to, kan ikke si jeg gleder meg!

Annonse
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk den i gave ;-) Har vært så god og snill. Nissen kom tidlig i år vett

Skrevet
38 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nei, fy faen. Hvor kommer sånt fra? 

Alja, grattis!! :)

Bare la de bitre passere :-p

Tuusen takk :-D

Skrevet
34 minutter siden, applestories skrev:

Gratulerer :)

Kommer sannsynligvis i samme situasjon selv om en måned eller to, kan ikke si jeg gleder meg!

Tusen takk ♡

Hvorfor gleder du deg ikke? Det er som en helt annen verden. Kan reise når og hvor man vil. Følte meg umiddelbart mer fri :-)

Skrevet
8 timer siden, Alja skrev:

Tusen takk ♡

Hvorfor gleder du deg ikke? Det er som en helt annen verden. Kan reise når og hvor man vil. Følte meg umiddelbart mer fri :-)

Det er det alle forteller meg :fnise:

Jeg har ikke lyst på en blikkboks med fire hjul som koster masse penger, som jeg blir forventet å bruke hver dag når jeg foretrekker å gå til jobb (men trenger den i jobben), som jeg ikke har parkeringsplass til..

Men med en håpløs kollektivtrafikksituasjon er det nødvendig for å gjøre jobben min, kan ikke bruke halve arbeidsdagen på å vente på bussen. Og forhåpentligvis "ser jeg lyset" når jeg får kjøpt meg en. :) 

Skrevet

Måtte bare dele med dere :-D

Snapchat-5884060581025824241.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...