Gå til innhold

Greit å ta screenshot av snapper ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ok å ta screenshot av snapp?

Dater en nå, og han snapper innimellom, gjerne god morgen, god natt osv.. er det ok å ta screenshot av og til ? Ville gjerne hatt ett bilde av han 😅

Anonymkode: ca9c9...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kommer til å få beskjed om at du gjør det.

Anonymkode: 32d68...936

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han kommer antakeligvis til å mene du er rar om du gjør det med et helt vanlig bilde av han. 

Anonymkode: e0277...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på hva det er bilde av. Jeg tar innimellom screenshot av f.eks hesten min dersom noen snapper meg et fint bilde av den. Det samme gjør mine venner i retur om jeg snapper et fint bilde av hesten eller hunden deres. Hadde noen tatt en screenshot av en selfie jeg sendte ville jeg syntes at det var direkte merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt greit. Men jeg synes at det kan bli litt flaut noen ganger, så unngår som regel å ta screenshot av selfier av folk jeg ikke står veldig nært. Men tar mye screenshot av bilder jeg liker, og selfier av venner og kjæreste der jeg synes de ser skikkelig bra ut på.

Men siden dere bare dater og han får beskjed når du tar skjermbilde, så er det litt rart :fnise: Last ned SnapGrab. Da kan du lagre snaps uten at de får beskjed om det. Men da må du åpne bildet i appen, ikke i Snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig synes jeg det er litt sært når folk gjør det.. med mindre det er en kjempegod venninne som screenshotter en "morsom" snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tibbie skrev:

Ja, det er helt greit. Men jeg synes at det kan bli litt flaut noen ganger, så unngår som regel å ta screenshot av selfier av folk jeg ikke står veldig nært. Men tar mye screenshot av bilder jeg liker, og selfier av venner og kjæreste der jeg synes de ser skikkelig bra ut på.

Men siden dere bare dater og han får beskjed når du tar skjermbilde, så er det litt rart :fnise: Last ned SnapGrab. Da kan du lagre snaps uten at de får beskjed om det. Men da må du åpne bildet i appen, ikke i Snapchat.

Og der bruker ikke jeg snap til noe veldig privat lengre... 😓 

Anonymkode: 06fb1...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der bruker ikke jeg snap til noe veldig privat lengre... 😓 

Anonymkode: 06fb1...e50

Det har aldri vært trygt med de helt private bildene. Ta bildene, og hold ansiktet unna, så er du så safe du kan bli : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Ja, folk screenshoter jo snapper hele tiden. Hva gjør det om han ser det? Da vet han at du likte bilde og ville se litt ekstra på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer litt an på hvilket "stadie" dere er på datingen. Kunne/ville han f.eks. ha vist deg frem til vennene sine? Om det er tilfelle, synes jeg ikke det er rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sendte jo bildet, og må ta konsekvensen av hva som kan skje.

Anonymkode: 3bdbd...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...