Gå til innhold

Blødning i 3 uker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hoppet over mensen på pillebrettet og 3 dager etter så begynte jeg å blø, og nå 3 uker etter blør jeg fortsatt.. Er dette normalt?

i starten var det veldig lite blod men så ble det bare mer og mer! Er fortsatt lite, men er ikke mensen blod, ser ut som helst ferskt skikkelig rødt blod! Ganske irriterendes.. Ifølge pillebrettet nå da så skal jeg få mensen igjen denne uken.. Men har aldri hatt blødning før så lenge som 3 uker i strekk! Begynner å bli litt bekymret..

Anonymkode: 50ba6...5da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytte merke?

Anonymkode: ca574...e73

Skrevet

Har også hatt det slik, men jeg fikk på vist en vanncyste på livmoren. Håper du slutter å blø snart,  kjenner til den irriterende følelsen 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ringblomsten skrev:

Har også hatt det slik, men jeg fikk på vist en vanncyste på livmoren. Håper du slutter å blø snart,  kjenner til den irriterende følelsen 

Hvilke undersøkelse måtte til for å påvise det? Har langvarig blødning selv, og skal til legen... men håper liksom å slippe noe gynekologisk undersøkelse. Prøvde de først tabletter på deg... altså mot hormonkluss (noe jeg mistenker at det er). Eller fikk du større utredning med en gang?

Anonymkode: 08ad7...767

Skrevet

Fikk både ultralyd også gynekologisk undersøkelse. Om du ikke har gjort det før så er det ingenting å beskymre seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...