Gå til innhold

Gårsdagens Halloween-feiring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... :-? :evil:

Så er det noen som ødelegger for de som bare ønsker å ta en enkel feiring med barna... :-( :-?

Leste om hva som skjedde på Furuset i Oslo - eggkasting og slossing... :-?

Da skjønner man jo de som absolutt ikke liker feiringen - og de får jo enda mindre til overs for feiringen - forståelig nok... :roll: :-?

Opplever jeg noe slikt blir det brått slutt på feiring her hjemme, enn så lenge hadde vi det faktisk koselig og barna hadde det kjempegøy!! :Nikke:

:) :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Eg hadde besøk av fem kjekke ungdommar som eg fekk klem av, ikkje som hadde med egg til å kaste på huset...

Men problemet er at ein del foreldre ikkje har informert ungane om at folk må få velge sjølve, og kanskje nokon ikkje har godteri, og då må dei ikkje utsettast for verkeleg hærverk!! I fjor vart huset til vener av meg tilgrisa med egg, og dei fekk smør smurt på dørhandtak og vindu.

Foreldre bør nok vere med ungane på tur, slik at ein unngår slikt. Halloween er ikkje ein norsk tradisjon, og då må ein akseptere at folk ikkje vil delta!!

Skrevet
Eg hadde besøk av fem kjekke ungdommar som eg fekk klem av, ikkje som hadde med egg til å kaste på huset...

Men problemet er at ein del foreldre ikkje har informert ungane om at folk må få velge sjølve, og kanskje nokon ikkje har godteri, og då må dei ikkje utsettast for verkeleg hærverk!! I fjor vart huset til vener av meg tilgrisa med egg, og dei fekk smør smurt på dørhandtak og vindu.

Foreldre bør nok vere med ungane på tur, slik at ein unngår slikt. Halloween er ikkje ein norsk tradisjon, og då må ein akseptere at folk ikkje vil delta!!

:enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...