Gå til innhold

Strikkepinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg får ha med strikkepinner i håndbagasjen? Reiser til syden snart og hadde vært kjekt tidsfordriv på flyet

Anonymkode: a60f7...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det går nok greit, har hatt med det flere ganger :)

Anonymkode: 105b0...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov :) Men jeg ville nok hatt med garn også ;)

Anonymkode: c4e7d...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er lov :) Men jeg ville nok hatt med garn også ;)

Anonymkode: c4e7d...a1a

Jepp hadde ikke tenkt å strikke på luft:fnise: men takk for svar. Da tar jeg sjansen på at det går fint

Anonymkode: a60f7...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor du skal. Sjekk nettsiden til flyplassen. På Gatwick feks får du de ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, June 01, 2016 at 0.01, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om jeg får ha med strikkepinner i håndbagasjen? Reiser til syden snart og hadde vært kjekt tidsfordriv på flyet

Anonymkode: a60f7...af9

Hadde du googlet aå ville du sett at strikkepinner er et ja produkt. Det samme ville du oppdaget om du hadde gått inn i heklenål tråden. Der ligger og link til avinor sine sider det det klart står hva som er ja og hva som er nei produkter på fly. 

Anonymkode: 3e484...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du googlet aå ville du sett at strikkepinner er et ja produkt. Det samme ville du oppdaget om du hadde gått inn i heklenål tråden. Der ligger og link til avinor sine sider det det klart står hva som er ja og hva som er nei produkter på fly. 

Anonymkode: 3e484...621

"Hadde du googlet " hadde du sett at det avhenger av hvem du treffer på.  Selv om det er lov kan sikkerhetsansvarlige nekte deg å ta strikkepinner med,  om du er uheldig å møte på de "vanskelige" .  

Til ts,  det går oftest bra, men noen opplever å bli stoppet.  

Anonymkode: e982d...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://avinor.no/flyplass

Siden enkelte m ha reglene inn med teskje. 

Anonymkode: 3e484...621

Meg du sikter til?  Har du blitt stoppet?  Ikke det?  Betyr det at ingen blir stoppet?  Nei. Det kommer ann på den du møter på,  som har myndighet til å vurdere om du kan ta med strikkepinner eller ikke  til tross for at det er lov.  Finnes nok av de som har fått klippet av pinnene på rundpinnen eller tatt fra strikkepinner.  Det går som oftest fint,  men man KAN bli stoppet.  Teskjeia  kan du bruke selv.  

Anonymkode: e982d...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...