AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Ikke mere enn det, hvor skal jeg lete og hvordan hår jeg frem? Vennene mine er i forholder, osv. Jeg vil nyte livet så lenge jeg kan, er tidlig i 20 årene, elsker å reise, feste ogvirkelig nyte livet. Men noen å ha sex med (gjerne flere) hadde vært topp! Anonymkode: 74f37...992
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Legger også til at jeg er jente. Anonymkode: 74f37...992
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Datingside? Tinder? Send en PM til en av de mer oppegående mennene på KG (ikke meg, jeg er opptatt)? 1
Summers Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Må være kjipt å være så håpløs at man som jente må spørre om hvordan man får sex 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 9 minutter siden, Summers skrev: Må være kjipt å være så håpløs at man som jente må spørre om hvordan man får sex Er da ikke kjipt! Jeg ønsker bare ikke forhold som de fleste kjipe her i bygda ønsker. Anonymkode: 74f37...992
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er da ikke kjipt! Jeg ønsker bare ikke forhold som de fleste kjipe her i bygda ønsker. Anonymkode: 74f37...992 Hvordan hjelp er du ute etter? Kanskje du burde flytte?
Gjest Tasia Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 17 minutter siden, amativeReflection skrev: Datingside? Tinder? Send en PM til en av de mer oppegående mennene på KG (ikke meg, jeg er opptatt)? By litt på deg sjæl da
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, Tasia skrev: By litt på deg sjæl da Finnes kun en person jeg vil by megselv til.
Gjest Tasia Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Finnes kun en person jeg vil by megselv til. For alt du veit, kan TS være heit som faen. Burde ikke la muligheten gå fra deg
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, Tasia skrev: For alt du veit, kan TS være heit som faen. Burde ikke la muligheten gå fra deg Tviler hun er så heit som hun jeg tenker på.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 Skal du bli utnyttet og baksnakket? Løse jenter får rykte på seg. Elsk med en mann som vil elske hele deg, ikke bare kroppen din. Få deg selvrespekt! Anonymkode: 69b72...285 2
Gjest Tasia Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Tviler hun er så heit som hun jeg tenker på. Det burde du nesten finne utav
frk91 Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du bli utnyttet og baksnakket? Løse jenter får rykte på seg. Elsk med en mann som vil elske hele deg, ikke bare kroppen din. Få deg selvrespekt! Anonymkode: 69b72...285 Hvordan i all verden kan hun bli utnyttet når hun bare er ute etter sex? Slutt å rakke ned på andre gjemt bak AB. 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #14 Skrevet 1. juni 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du bli utnyttet og baksnakket? Løse jenter får rykte på seg. Elsk med en mann som vil elske hele deg, ikke bare kroppen din. Få deg selvrespekt! Anonymkode: 69b72...285 Hvorfor skal hun finne en som vil "elske hele henne" når hun bare vil ha sex? Hva er greia egentlig med at det bare er gutter som har lov til å bare ville ha sex, mens jenter skal bekymre seg for ryktet sitt. Lever vi i 1910 eller? Jeg vil også bare ha sex, og ser ikke noe galt i det. Og merkelig nok er det ikke så lett som man skulle tro å finne en som bare vil det samme, jeg lurer fælt på hvor alle disse tøm-og-røm-gutta er når du trenger dem... Og nei, jeg vil ikke på Tinder, for jeg vil ikke ha trynet mitt på trykk under overskriften "needy". Anonymkode: 6b8b2...fcf 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #15 Skrevet 1. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun finne en som vil "elske hele henne" når hun bare vil ha sex? Hva er greia egentlig med at det bare er gutter som har lov til å bare ville ha sex, mens jenter skal bekymre seg for ryktet sitt. Lever vi i 1910 eller? Jeg vil også bare ha sex, og ser ikke noe galt i det. Og merkelig nok er det ikke så lett som man skulle tro å finne en som bare vil det samme, jeg lurer fælt på hvor alle disse tøm-og-røm-gutta er når du trenger dem... Og nei, jeg vil ikke på Tinder, for jeg vil ikke ha trynet mitt på trykk under overskriften "needy". Anonymkode: 6b8b2...fcf Gå ut alene på byen, eller i allefall ikke heng med venninnene ute. Vips så har du minst 1 du kan ha sex med. Etter at jeg endelig forsto det har jeg hatt sex med noen hver gang jeg har følt for det 😉. Anonymkode: 61402...023 1
Gjest Aye Skrevet 1. juni 2016 #16 Skrevet 1. juni 2016 Skaff deg en fast ff så blir du ikke kalt løs. Var vel det du tenkte på? Ikke hopp fra mann til mann. Just sayin.. Du finner deg lett noen å knulle med. Gjennom nettet eller ute på byen. Må gå ut på litt større steder/byer. Ikke ei bygd.
Cashbah Skrevet 1. juni 2016 #17 Skrevet 1. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du bli utnyttet og baksnakket? Løse jenter får rykte på seg. Elsk med en mann som vil elske hele deg, ikke bare kroppen din. Få deg selvrespekt! Anonymkode: 69b72...285 Vi er alle forskjellige, noen har sex bare for det fysiske. Jeg er singel og liker singellivet. Det betyr absolutt ikke at jeg ikke har respekt for meg selv - for det har jeg. TS, prøv Tinder. Der finner du mye rart, men også noen ålreite gutter
Adam- Skrevet 1. juni 2016 #18 Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun finne en som vil "elske hele henne" når hun bare vil ha sex? Hva er greia egentlig med at det bare er gutter som har lov til å bare ville ha sex, mens jenter skal bekymre seg for ryktet sitt. Lever vi i 1910 eller? Jeg vil også bare ha sex, og ser ikke noe galt i det. Og merkelig nok er det ikke så lett som man skulle tro å finne en som bare vil det samme, jeg lurer fælt på hvor alle disse tøm-og-røm-gutta er når du trenger dem... Og nei, jeg vil ikke på Tinder, for jeg vil ikke ha trynet mitt på trykk under overskriften "needy". Anonymkode: 6b8b2...fcf Bor du på er veldig lite sted? Hvis ikke er det jo VEEELDIG som jente. Tøm og rømngutta er nærmere enn du tror Send en pm så skal jeg fortelle deg hvor
Gjest Bond Skrevet 2. juni 2016 #20 Skrevet 2. juni 2016 (endret) Tråden ryddet for kontaktannonse Bond, forumansvarlig /Ed - ytterligere ryddet for kontaktannonse. Endret 2. juni 2016 av Bond
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå