Gå til innhold

Bare utlendinger som vil ha meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ta nå for faen å vis litt interesse selv da vel!

Anonymkode: df4bf...7de

Norske menn vil bare ha kjedelige mus som er A4. Er det jeg ser når jeg går på Storo-senteret iafall. Er ikke akkurat utseendet de går etter.. så er bare å bli en kjedelig grå mus så får du norsk mann. Funka ikke for min del da. 

Anonymkode: 150c1...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, men er mange forskjellige typer utlendinger da.. selv tenner jeg på mexicanere, canadiere, svensker og irer. Og nordmenn, men de hater meg så jeg får jo aldri en norsk mann. 

Er du hun samme som laget en tråd forleden om at alle menn hatet hun? Uavhening av det så er det selvsagt at ingen vil være med deg når de merker atmosfæren rundt deg angående dette. Man merker slik, og det er en god grunn til å holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen tenner på : Adriana Lima...hun er jo også "utlending"! Eller Halle Berry, JLo, Nicole Kidman som forøvrig er fra Australia...Anna Kournikova som er russisk,..Og Maria Bonnevie er halvt svensk.....

Jiiises så fordomsfulle folk det finnes her...

Anonymkode: 9c2ce...cdf

Folk som ser er ut som pakkis altså.

Anonymkode: 965ec...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange av dem er vel bare mer "på".. Ser du utenlandsk ut selv kanskje? Det gir kanskje en slags trygghet for dem at de tror du er "en av dem"? Mange tror jeg er halvt spansk, italiensk eller gresk f.eks.. Huden er litt mørkere enn typisk norsk, håret er nesten svart og øynene er brune.

Hvis venninnene dine tydelig viser at de ikke vil ha kontakt med utlendinger, altså virker arrogante, så holder utlendingene seg vekk. Det samme gjelder andre menn de gir det blikket til.

Noen utlendinger har radar for jenter med dårlig selvfølelse, sikkert fordi de vet at disse vil finne seg i dårlig kvinnesyn osv. for de som har det.  Norske menn kan jo også ha det..

Mens andre kanskje oppfatter en genuin interesse, nysgjerrighet eller åpenhet fra deg? At du ikke virker så lukket som den typiske kalde nordmann da.

Jeg liker ikke typisk norsk drikke/pule rundt-kultur. På byen ville det uansett ikke vært aktuelt for meg å møte en partner, men for min del er en mer "gammeldags" mann mer aktuelt. Hvor han er fra er ikke så nøye. Norge, Island, Hellas, Serbia, Slovenia, Tyskland...

Anonymkode: e1345...617

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av dem er vel bare mer "på".. Ser du utenlandsk ut selv kanskje? Det gir kanskje en slags trygghet for dem at de tror du er "en av dem"? Mange tror jeg er halvt spansk, italiensk eller gresk f.eks.. Huden er litt mørkere enn typisk norsk, håret er nesten svart og øynene er brune.

Hvis venninnene dine tydelig viser at de ikke vil ha kontakt med utlendinger, altså virker arrogante, så holder utlendingene seg vekk. Det samme gjelder andre menn de gir det blikket til.

Noen utlendinger har radar for jenter med dårlig selvfølelse, sikkert fordi de vet at disse vil finne seg i dårlig kvinnesyn osv. for de som har det.  Norske menn kan jo også ha det..

Mens andre kanskje oppfatter en genuin interesse, nysgjerrighet eller åpenhet fra deg? At du ikke virker så lukket som den typiske kalde nordmann da.

Jeg liker ikke typisk norsk drikke/pule rundt-kultur. På byen ville det uansett ikke vært aktuelt for meg å møte en partner, men for min del er en mer "gammeldags" mann mer aktuelt. Hvor han er fra er ikke så nøye. Norge, Island, Hellas, Serbia, Slovenia, Tyskland...

Jeg vil ikke si at jeg ser utenlandsk ut nei. Har lyst brunt hår og grønne øyne. Hudfargen min er lys, sånn typisk norsk hudfarge.. Jeg er en veldig lukket person egentlig, så ja.

Anonymkode: 1d35f...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får se litt mer selvsikker ut da, hvis utlendingene tiltrekkes underdanige kvinner.

Anonymkode: 2640d...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du hun samme som laget en tråd forleden om at alle menn hatet hun? Uavhening av det så er det selvsagt at ingen vil være med deg når de merker atmosfæren rundt deg angående dette. Man merker slik, og det er en god grunn til å holde seg langt unna.

Hva mener du med atmosfære? Jeg er en godt likt person og har mange venner. Dessuten så kjenner ikke du meg så du aner ikke hva du snakker om. Eller syns du det er greit at menn går bort til en dame og sier hun er så fæl at hun bør ta selvmord? Eller bli pekt og ledd av som noen gjorde TYDELIG til meg i dag? Skremmende at du syns mobbing er ok. Men du er kanskje en mobber selv eller?

Jeg er ikke ts, men opplever at utlendinger behandler meg mye bedre enn norske menn, som har banket og mishandlet meg på det groveste. De viser mer respekt syns jeg. Norske menn syns tydeligvis at blind vold er greit, de. Det er HEEELT ok at 5 menn banker opp en norsk dame, som jeg opplevde på jobb en dag.. skremmende holdninger blant norske menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen tenner på : Adriana Lima...hun er jo også "utlending"! Eller Halle Berry, JLo, Nicole Kidman som forøvrig er fra Australia...Anna Kournikova som er russisk,..Og Maria Bonnevie er halvt svensk.....

Jiiises så fordomsfulle folk det finnes her...

Anonymkode: 9c2ce...cdf

Alle dem er hvite. snakker om ordentlige utlendinger. ikke vestlige.

Anonymkode: ff5c4...998

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med atmosfære? Jeg er en godt likt person og har mange venner. Dessuten så kjenner ikke du meg så du aner ikke hva du snakker om. Eller syns du det er greit at menn går bort til en dame og sier hun er så fæl at hun bør ta selvmord? Eller bli pekt og ledd av som noen gjorde TYDELIG til meg i dag? Skremmende at du syns mobbing er ok. Men du er kanskje en mobber selv eller?

Jeg er ikke ts, men opplever at utlendinger behandler meg mye bedre enn norske menn, som har banket og mishandlet meg på det groveste. De viser mer respekt syns jeg. Norske menn syns tydeligvis at blind vold er greit, de. Det er HEEELT ok at 5 menn banker opp en norsk dame, som jeg opplevde på jobb en dag.. skremmende holdninger blant norske menn. 

Høres forferdelig ut. Kanskje du har en sånn aura. Du får kjøpe deg Salvie og røyke ut onde energier.

Anonymkode: 2640d...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle dem er hvite. snakker om ordentlige utlendinger. ikke vestlige

"Ordentlig utlending". Haha, alle som ikke er norske er jo det. Og husk at mange ikkevestlige gjerne er født i Norge, har norsk pass osv selv om de er mørke i huden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle dem er hvite. snakker om ordentlige utlendinger. ikke vestlige.

Anonymkode: ff5c4...998

Vel, hverken Halle Berry eller J.Lo. er hvite. Andre som kan nevnes er f.eks. Eva Mendes. Mange kvinner synes jo at søreuropeere er kjekke og f.eks. masse damer ligger med menn i afrika når de er på ferie der. På samme måte som norske menn ligger med thaijenter når de er på ferie der. Ganske interessant. 

Ordentlige utlendinger? Hva faen er det? Enten er man utlending eller så er man nordmann. 

Anonymkode: f29ae...b42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlige utlendinger? Hva faen er det? Enten er man utlending eller så er man nordmann. 

Anonymkode: f29ae...b42

Folk som ser ut som en pakkis eller neger hva er vitsen med å ta alt så bokstavelig

Anonymkode: 965ec...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...