AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #21 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 9c2ce...cdf http://lmgtfy.com/?q=bootey Anonymkode: df4bf...7de
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #22 Skrevet 1. juni 2016 Tror mange liker lys hud, a lá porselenshud... Anonymkode: 9c2ce...cdf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #23 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med utlendinger? Anonymkode: 2d952...d71 Har ikke sagt at det er noe galt med utlendinger jeg? Synes det bare er litt rart at det bare er de som vil ha meg.. Anonymkode: 1d35f...ef0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #24 Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 9c2ce...cdf digg å klapse på og bite i.deilig å rimme i dusjen Anonymkode: ff5c4...998
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #25 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror mange liker lys hud, a lá porselenshud... Anonymkode: 9c2ce...cdf Ahaa, jeg bruker faktisk ganske lys fundation. Kanskje det er derfor da? Anonymkode: 1d35f...ef0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #26 Skrevet 1. juni 2016 Jeg også opplever dette. Alle norske menn hater meg og er slemme med meg. Mens utlendinger er oftest veldig hyggelige og flørtete. Kler meg ikke horete eller no sånt jeg heller så jeg skjønner meg ikke på det der. Anonymkode: 150c1...0f2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #27 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sagt at det er noe galt med utlendinger jeg? Synes det bare er litt rart at det bare er de som vil ha meg.. Anonymkode: 1d35f...ef0 Men det høres diskriminerende ut, da det er like stor forskjell på utlendinger som på nordmenn. Det kan være en fra Iran, eller en fra Sverige liksom... Anonymkode: 9c2ce...cdf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #28 Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Ja? Kankjse det er parfymen? Haha, serr? Bare utlendinger som liker parfyme nå til dags da eller.. Anonymkode: 1d35f...ef0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #29 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men det høres diskriminerende ut, da det er like stor forskjell på utlendinger som på nordmenn. Det kan være en fra Iran, eller en fra Sverige liksom... Anonymkode: 9c2ce...cdf Og hvorfor i helvete skal man bry seg om det høres "diskriminerende ut"? Mener du at man skal tvinge seg til å like noe man ikke liker i politisk korrekthetens navn? Anonymkode: df4bf...7de 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #30 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor i helvete skal man bry seg om det høres "diskriminerende ut"? Mener du at man skal tvinge seg til å like noe man ikke liker i politisk korrekthetens navn? Anonymkode: df4bf...7de drit i pk mafiaen. ingen må like utlendinger. tenner ikke på dem, det gjør ingen. Anonymkode: ff5c4...998
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #31 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ahaa, jeg bruker faktisk ganske lys fundation. Kanskje det er derfor da? Anonymkode: 1d35f...ef0 Kanskje det, men sikkert en blanding. Merker selv at mange liker min lyse naturlige hud. Husk . det er mye sjeldnere å være hvit enn å ha farge, generelt i verden. Bare se i Asia der de forguder kvinner med lys hud. Synes selv det er vakkert. Anonymkode: 9c2ce...cdf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #32 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: drit i pk mafiaen. ingen må like utlendinger. tenner ikke på dem, det gjør ingen. Anonymkode: ff5c4...998 Utlendinger kan være både deilige og kjekke de altså, bare sånn at det er sagt! Men jeg synes det bare er litt rart at ingen norske gutter er interessert. Anonymkode: 1d35f...ef0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #33 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utlendinger kan være både deilige og kjekke de altså, bare sånn at det er sagt! Men jeg synes det bare er litt rart at ingen norske gutter er interessert. Anonymkode: 1d35f...ef0 Tipper dette sitter mer i hodet ditt. Hvis du går ut med den innstillingen, vil det bli sånn, at ingen norske gutter tar kontakt med deg fordi du allerede har avskrevet dem. Ligger noe i det. Selvoppfyllende profeti. Anonymkode: 9c2ce...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #34 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utlendinger kan være både deilige og kjekke de altså, bare sånn at det er sagt! Men jeg synes det bare er litt rart at ingen norske gutter er interessert. Anonymkode: 1d35f...ef0 Det er nok bare tilfeldig, om du ikke har merket interesse fra norske Anonymkode: 877d4...e37 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #35 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utlendinger kan være både deilige og kjekke de altså, bare sånn at det er sagt! Men jeg synes det bare er litt rart at ingen norske gutter er interessert. Anonymkode: 1d35f...ef0 norske gutter viser ikke interesse. dessuten er de mer vant til slutty jenter så skal mer til for å tenne dem. Anonymkode: ff5c4...998 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #36 Skrevet 1. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor i helvete skal man bry seg om det høres "diskriminerende ut"? Mener du at man skal tvinge seg til å like noe man ikke liker i politisk korrekthetens navn? Anonymkode: df4bf...7de Å si at "bare utlendinger som vil ha meg", handler virkelig ikke om politisk korrekthet, men om mangel på å uttrykke seg, nyanser om du vil, da utlendinger kan være så mye... Anonymkode: 9c2ce...cdf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #37 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: norske gutter viser ikke interesse. dessuten er de mer vant til slutty jenter så skal mer til for å tenne dem. Anonymkode: ff5c4...998 Så ta nå for faen å vis litt interesse selv da vel! Anonymkode: df4bf...7de 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #38 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Å si at "bare utlendinger som vil ha meg", handler virkelig ikke om politisk korrekthet, men om mangel på å uttrykke seg, nyanser om du vil, da utlendinger kan være så mye... Anonymkode: 9c2ce...cdf De som er mørke i huden da? Er det bedre å si? Anonymkode: 1d35f...ef0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #39 Skrevet 1. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: drit i pk mafiaen. ingen må like utlendinger. tenner ikke på dem, det gjør ingen. Anonymkode: ff5c4...998 Det er sant, men er mange forskjellige typer utlendinger da.. selv tenner jeg på mexicanere, canadiere, svensker og irer. Og nordmenn, men de hater meg så jeg får jo aldri en norsk mann. Anonymkode: 150c1...0f2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #40 Skrevet 1. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: drit i pk mafiaen. ingen må like utlendinger. tenner ikke på dem, det gjør ingen. Anonymkode: ff5c4...998 Nei, ingen tenner på : Adriana Lima...hun er jo også "utlending"! Eller Halle Berry, JLo, Nicole Kidman som forøvrig er fra Australia...Anna Kournikova som er russisk,..Og Maria Bonnevie er halvt svensk..... Jiiises så fordomsfulle folk det finnes her... Anonymkode: 9c2ce...cdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå