Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet svare på det. Exen min og jeg hadde startlån sammen, kan han bare søke det over på seg. uten at det skal ha noe konsekvens for meg? han fikk avslag for å få det over på seg. jeg flyttet ut for 10 mnder sia og enda ikke blitt kjøpt ut av leiligheten. JEg begynner å bli rimliig dritt lei av å vente..... Kan noen komme med noe tips her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krev salg av leiligheten eller få han til å kjøpe seg ut. I mellomtiden krever du selvsagt husleie for leie av leiligheten din, halvparten av markedsleie. Men jeg ville dyttet på for å få salg så fort som mulig, du vil vel ha egenkapitalen din tilbake?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Ensmule skrev:

Noen som vet svare på det. Exen min og jeg hadde startlån sammen, kan han bare søke det over på seg. uten at det skal ha noe konsekvens for meg? han fikk avslag for å få det over på seg. jeg flyttet ut for 10 mnder sia og enda ikke blitt kjøpt ut av leiligheten. JEg begynner å bli rimliig dritt lei av å vente..... Kan noen komme med noe tips her??

Vanligvis skal lånet i sin helhet tilbakeføres til kommunen og ny vurdering av om gjenboende fyller kravet får å få nytt start lån vurderes. Du er og forpliktet til å varsle kommunen om at du er flyttet. Har du overhodet ikke lest på lånedokumentene? 

Anonymkode: 956ce...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...