Snop Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Åkei. Jeg er forferdelig dårlig på å holde det rent hos meg, men får alltid merkelig mye motivasjon av å gjøre ting sammen med andre. Dessuten er det jo ny måned, nye muligheter. Er det noen likesinnede der ute som også trenger å rengjøre litt hos seg selv? Skal vi fyre hverandre opp litt i dagene framover? Den neste uken skal jeg gjøre MINST dette, bonus hvis jeg gjør mer: - Vaske 6 omganger med klær og sengetøy - Kaste alt søppel - Få klærne UT av vaskerommet og INN i skapet (merkelig hvor vanskelig det skal være å få meg selv til å gjøre det - Få et skinnende rent bad som lukter godt, så jeg kan kose meg i badekaret uten å se på rotet mitt - Støvsuge og skrubbe alle gulv Hva må du få gjort den neste uken? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er med! Mine husarbeid mål for juni: - vaske vinduer - vaske alle klær - rydde og vaske kjøleskapet - organisere alle skuffer - kaste søppel - shine gulv Anonymkode: 99aaa...320
Cashbah Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Dette gjør jeg minst hver uke uansett, men det gjenstår for meg å vaske alle vinduer, kan også rydde og vaske i alle skapene på kjøkkenet, det trengs! Kanskje få ryddet litt i boden og, det er en stund siden sist.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Etter en laaang periode med praksis-pendling, jobb og eksamens-stress så har det hopet seg opp her hos meg, og fikk endelig gått igang i dag:) Bytte på og støvsuge senga - Check! Vaske klær(stabelen fylte snart halve dusjkabinettet...) - Check! Vel, to maskiner, har ikke mer plass å tørke på:P Vaske dass og vask - Check! Vaske dusj Vaske inni kjøleskapet Levere glass, metall og tomflasker Rydde bord og hyller for permer, bøker, kopier osv., Legge pensumbøker ut for salg Tørke støv Støvsuge Rydde i klesskapet Nok å ta tak med andre ord... Akk:P Anonymkode: 3a0bc...5b4
Jolene Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er med! Knallbra initiativ! Hva jeg trenger å gjøre: Vaske alle gulv Bytte på senga Vaske bad Vaske sengetøy Vaske på kjøkkenet (inni skap mm) Brette den enorme haugen med rent tøy. Hvorfor skal det være så kjedelig å gjøre?!
Gjest NorthDakota Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Supert innlegg- Jeg er med! Ting jeg vil ha gjort i løpet av Juni: -Male ferdig terassen -Vaske vinduer -Vaske alle gulv -Rydde og vaske klesskapene -Klippe buskene ute i hagen -Støvsuge sofaen skikkelig -Vaske badet -Få unna den klesvasken som skal taes for hånd (den er jo så kjedelig!) -Rydde og vaske kjøleskapet Hadde vært utrolig godt å fått unna alt dette før jeg tar ferien med god samvittighet. Har en del små prosjekter også, men de er bare en bonus!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Den 1.6.2016 at 21.37, AnonymBruker skrev: Etter en laaang periode med praksis-pendling, jobb og eksamens-stress så har det hopet seg opp her hos meg, og fikk endelig gått igang i dag:) Bytte på og støvsuge senga - Check! Vaske klær(stabelen fylte snart halve dusjkabinettet...) - Check! Vel, to maskiner, har ikke mer plass å tørke på:P Vaske dass og vask - Check! Vaske dusj - Check! Vaske inni kjøleskapet - Check! Levere glass, metall og tomflasker - Check! Rydde bord og hyller for permer, bøker, kopier osv., Legge pensumbøker ut for salg Tørke støv Støvsuge Rydde i klesskapet - Check! Nok å ta tak med andre ord... Akk:P Anonymkode: 3a0bc...5b4 Kommet litt videre :D Anonymkode: 3a0bc...5b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå