Gå til innhold

Damer: Nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på noen datingsider og legger merke til en spesiell funksjon som finnes på de fleste sider. 

Der kan du like bilde/profilen, sende hjerte, synes noen er hot osv. 

Hva er egentlig poenget. Tar kontakt med noen damer som synes jeg har en bra profil eller synes jeg er hot, så får jeg ikke et jævla svar.  Fatter ikke pointet med dette... Er det bare for å drive ap? 

Anonymkode: f1021...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skrev du sist gang du tok kontakt med en dame?

Anonymkode: edbf8...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev du sist gang du tok kontakt med en dame?

Anonymkode: edbf8...dcd

Hei.  Så hyggelig at du liker profilen min. Hva gjør du på fritiden? 

Anonymkode: f1021...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.  Så hyggelig at du liker profilen min. Hva gjør du på fritiden? 

Anonymkode: f1021...3b8

Det blir sannsynligvis litt vel... anonymt. "Hei, fortell mer om deg selv" helt uten videre gjorde ihvertfall at jeg hoppet videre. Man kan si at dersom man prøver nettdating må man være klar for å fortelle om seg selv, men det blir jo så mye lettere om det kommer naturlig.

De har ikke noen interesser, bilder eller noe du kan kommentere?

Anonymkode: edbf8...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir sannsynligvis litt vel... anonymt. "Hei, fortell mer om deg selv" helt uten videre gjorde ihvertfall at jeg hoppet videre. Man kan si at dersom man prøver nettdating må man være klar for å fortelle om seg selv, men det blir jo så mye lettere om det kommer naturlig.

De har ikke noen interesser, bilder eller noe du kan kommentere?

Anonymkode: edbf8...dcd

Har prøvd den også... Ikke noe større suksess. Prøver å vri det over på bilder eller noe i profilen men greier ikke å lykkes med det. Så er det jo også de som ikke har profiltekst og nesten ingen bilder. De skipper jeg. 

TS

Anonymkode: f1021...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på noen datingsider og legger merke til en spesiell funksjon som finnes på de fleste sider. 

Der kan du like bilde/profilen, sende hjerte, synes noen er hot osv. 

Hva er egentlig poenget. Tar kontakt med noen damer som synes jeg har en bra profil eller synes jeg er hot, så får jeg ikke et jævla svar.  Fatter ikke pointet med dette... Er det bare for å drive ap? 

Anonymkode: f1021...3b8

Tror det handler mest om å ta kontakt på en skikkelig måte. Ikke skrive at de er "hot" osv, eller at de har en bra profil.. Men ta kontakt som man ellers ville gjort om du møtte vedkommende i en eller annen sosial sammenheng. Si hei, og spør hva hun gjør eller hva hun liker å finne på, hva hun ser etter osv. Still spørsmål som er interessante å svare på, og vis deg fra din beste side når du skriver til henne. 

Synes selv disse funksjonene er ganske intetsigende, selv om en fyr setter hjerte på meg eller noe sånt så betyr det ikke at han er interessert. Har irritert meg særlig over Tinder, hvor man får match med en hel haug med folk, mens bare sånn 2% av dem faktisk tar kontakt. Så man vet jo ikke om det overhode er noe vits i å få en match. Men nå er det ganske lenge siden jeg har vært på slike sider/apper, da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, BeautyBox skrev:

Har irritert meg særlig over Tinder, hvor man får match med en hel haug med folk, mens bare sånn 2% av dem faktisk tar kontakt. 

Kan du ikke ta kontakt selv da?

Anonymkode: da83b...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ta kontakt selv da?

Anonymkode: da83b...e83

Jeg har prøvd begge deler men opplevd at det er lite å hente. Men denne tråden handler ikke om meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BeautyBox skrev:

Jeg har prøvd begge deler men opplevd at det er lite å hente. Men denne tråden handler ikke om meg. 

Slik er det for alle, og spesielt menn. Som regel blir man avvist eller ignorert.

Anonymkode: da83b...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik er det for alle, og spesielt menn. Som regel blir man avvist eller ignorert.

Anonymkode: da83b...e83

Har ikke sagt noe om hvem det gjelder eller ikke gjelder, bare at det er sånn jeg har opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. juni 2016 at 17.23, AnonymBruker skrev:

Hei.  Så hyggelig at du liker profilen min. Hva gjør du på fritiden? 

Anonymkode: f1021...3b8

Der har du det...

ikke for å høres overfladisk ut, men når en får det spørsmålet gang på gang, så er det lett å ikke gidde å fortsette samtalen. Disse standardsetningene er nesten bare irriterende å svare på... Føler ofte jeg blir invitert på et jobbintervju.

 

Jeg har hatt større hell med de mannfolka som plukker opp litt av personligheten min fra bilder eller  profil, og spør om det eller skriver f.eks "hei! Hyggelig at du liker profilen min, jeg ser du har gått Beseggen, hvordan var det?". Det forteller meg at han er intressert og legger litt mer i det enn de andre  som har skrevet:)

 

Anonymkode: 121f4...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...