AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei. er ei ung mor på 22 år. Er mamma til verdens vakreste gutt. jeg er alene med gutten min. Vi har relativt dårlig økonomi, og går i underskudd hver måned. Jeg gjør alt jeg kan for at dette skal gå bra, vi har søkt om bostøtte og overgangsstønad, men har enda ikke fått svar etter 2 mnd ventetid. jeg er så sykt deprimert. Hadde det ikke vært for sønnen min, hadde jeg ikke eksistert. Jeg holder meg godt når jeg er med gutten min, men etter leggetid er alt ganske mørkt. jeg vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre. Har du noen tips å råd? Anonymkode: bf780...0d9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Få deg en mann som kan passe på deg når alt er mørkt Anonymkode: d0677...ffb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Ta deg en tur til fastlegen og fortell om hva du sliter med. Prøv å få noen profesjonelle å snakke med Anonymkode: 391f8...551
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Leit å høre at du har det slik! Har du god kontakt med fastlegen, eller noen andre du kan prate med om hvordan du har det? Skjønner at bekymringer om økonomien tar på.. Har du mulighet til å gå til sosialen hvis det skjærer seg helt? Hva likte du å gjøre før du ble deprimert? Anbefaler deg å starte opp med det igjen,selv om du kanskje ikke egentlig har lyst. Skriv gjerne ned alt du tenker og bekymrer deg over i 10-15 minutt. Ikke tenk på tegnsetting, eller at tankene er feil/vanvittige eller noe sånt, bare skriv og få det ut. Så legger du det fra deg, tar deg et glass vann, en kopp te, et eller annet som får tankene dine over på noe annet.. Skriv også gjerne ned ting du er takknemlig for, ting du har mestret. Du står midt oppi noe vanskelig nå, men du er her fortsatt! Gi deg selv omsorg og hold ut denne perioden, søk hjelp hos fastlegen om du ikke klarer det på egen hånd.Ønsker deg alt det beste! Ta vare på deg selv. Anonymkode: e2ba6...823
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Ta turen til helsestasjonen eller fastlegen din. Jeg har fått fødselsdepresjon og sa det til barnelegen på helsestasjonen. De satte igang tiltak med en gang og fikk meg inn til psykolog og jeg fikk tilbud om hjelp fra HomeStart. Håper det ordner seg for deg :-) Anonymkode: 4b501...2a2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. er ei ung mor på 22 år. Er mamma til verdens vakreste gutt. jeg er alene med gutten min. Vi har relativt dårlig økonomi, og går i underskudd hver måned. Jeg gjør alt jeg kan for at dette skal gå bra, vi har søkt om bostøtte og overgangsstønad, men har enda ikke fått svar etter 2 mnd ventetid. jeg er så sykt deprimert. Hadde det ikke vært for sønnen min, hadde jeg ikke eksistert. Jeg holder meg godt når jeg er med gutten min, men etter leggetid er alt ganske mørkt. jeg vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre. Har du noen tips å råd? Anonymkode: bf780...0d9 Får du sosialhjelp? Ev venninne av meg fikk det mens hun ventet på overgangsstønad:) Ta kontakt med nav Anonymkode: 8381d...6ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå